Корисна інформація про налаштування пристроїв
Софт: порівняння, аналітика
Найдокладніші публікації про наші послуги
Сьогодні майже кожен бізнес залежить від стабільної роботи ІТ-сервісів, Інтернету чи інших цифрових послуг. Але що станеться, якщо щось піде не так? Якщо зникне зв’язок, впаде сервер або затримається техпідтримка? Щоб уникнути непорозумінь і мати чіткі гарантії з боку провайдера, укладається Service Level Agreement (SLA) — угода про рівень обслуговування.
Зазвичай у нас вдома є кілька пристроїв: телефон, комп’ютер, телевізор із IPTV, можливо — камера відеоспостереження. І всі вони «тягнуть» інтернет-канал одночасно: хтось дивиться відео в 4K, хтось грає в онлайн-ігри, щось завантажується, хтось веде відеодзвінок. Що відбувається, якщо всім дати рівну частку каналу без будь-якого пріоритету? Дещо важливе може втратитися (наприклад, відео затримається, голос у голосовому дзвінку запізниться).
У сучасному світі, де інформація є найціннішим активом, питання її зберігання та передачі стає дедалі актуальнішим. Усі ми стикалися з потребою швидко поділитися великими файлами — чи то з колегами, чи то друзями або родиною. Але що робити, коли звичайні месенджери або електронна пошта не справляються з обсягом даних? Саме тоді на допомогу приходять файлові сховища, що працюють на протоколах FTP/SMB.
Помилка
Помилка
Помилка
Підписка оформлена
Заявка успішно відправлена
Помилка
Повідомлення відправлено
Помилка
За Вашою адресою є покриття «Макснет»
Заявка успішно відправлена
Покриття відсутнє
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Запит успішно відправлено
Помилка
Резюме успішно відправлено
Заявку на перенесення домену успішно відправлено
Помилка
Помилка
На жаль, сталася помилка. Спробуйте повторити спробу.
Відгук успішно відправлено
Дякуємо, Ваш відгук успішно відправлений, і буде опублікований на сайті після проходження модерації