0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Телефонія для бізнесу

Головна /

Телефонія для бізнесу

Впровадження систем телефонії під ключ

Високоякісний сигнал та безпека

Дзвінки з телефону, смартфона та ПК

Про послугу

Телефонія від «Макснет» – це надійний зв'язок для вашого бізнесу. Ми пропонуємо комплексні рішення щодо впровадження систем телефонії за доступною ціною. SIP телефонія – це ефективний інструмент підвищення продажів, що дозволяє підвищити якість обслуговування клієнтів, автоматизувати та контролювати роботу співробітників. Компанія «Макснет» реалізує великий набір можливостей з огляду на індивідуальні завдання вашого бізнесу.

Переваги послуги

Здійснюйте дзвінки вигідно з економічним, надійним, якісним зв'язком

Вибір номера

можливість обрати красивий номер, який зберігається за Вами в разі переїзду

Переадресація дзвінків

переадресуйте вхідні дзвінки з одного номера на інший

Статистика

дозволяє отримувати інформацію про дзвінки за обраний період та керувати послугами з особистого кабінету

Доступні дзвінки

зменшення витрат на телефонію, підвищення прибутку

Інтеграція з CRM

автоматизація спілкування з клієнтами і роботи в CRM-системі

Голосове меню

багатоканальність та ефективне рішення для обробки та маршрутизації вхідних дзвінків

Наші клієнти

З нами співпрацюють великі українські організації, банки та ВНЗ

Більше про послугу «Телефонія»

Дізнайтесь більше про послугу

+ -
Телефонія для бізнесу

Телефонія для бізнесу є одним з інструментів вибудовування ефективної комунікації з клієнтами, партнерами та співробітниками. Таким чином вона допомагає в різних сферах, де є постійний трафік дзвінків. При цьому розмір бізнесу не має значення.

Бізнес телефонія необхідна для налагодженої роботи кол-центрів, диспетчерських, служб доставлення, інтернет-магазинів, медичних та освітніх закладів, салонів краси та багатьох інших галузей надання послуг та торгівлі.

Зокрема, використовують телефонію для оптимізації бізнесу та розширення своїх можливостей, серед яких:

  • оперативна обробка замовлень та збільшення потоку клієнтів;
  • швидка та легка побудова мережі для комунікації та її масштабування;
  • максимально просте об'єднання територіально рознесених офісів в одну мережу;
  • багато корисних додаткових функцій (голосове меню, переадресація, запис розмови).

Варто зазначити, що для оптимізації бізнесу саме ip телефонія є найбільш ефективним, простим та економічним рішенням.

Принцип роботи IP-телефонії полягає у передачі сигналу, тобто мови співрозмовника, з використанням інтернет-протоколу. Обладнання приймає його, кодує у цифровий формат, стискає та відправляє у канал зв'язку — мережу Інтернет. На приймальній стороні дії виконуються у зворотній послідовності, і другий співрозмовник чує мову. Іншими словами, дзвінки здійснюються через Інтернет. Завдяки цьому можна використовувати різні засоби для ведення розмов:

  • аналоговий телефон, обладнаний VoIP-шлюзом;
  • комп'ютер з підключеною гарнітурою (мікрофон+навушники) та спеціальним програмним забезпеченням — софт-фоном, яке імітує телефон;
  • IP-телефони (виглядають як звичайні телефони, але мають вихід у мережу);
  • мобільний телефон, який працює в мережах GSM та Wi-Fi (також зі встановленим софт-фоном).

IP-телефонія для офісу суттєво розширює можливості користувача та надає ряд наступних переваг:

  • економія коштів (дзвінки всередині мережі — безкоштовні, на номери інших операторів та інші країни — максимально доступні);
  • мобільність (немає прив'язки до провайдера або розташування офісу);
  • широкий вибір засобів зв'язку (мережеве та бездротове обладнання);
  • безпека даних (шифрування сигналу та резервне копіювання даних);
  • вбудована аналітика, яка дозволяє відстежувати роботу співробітників, ефективність реклами та запити клієнтів;
  • висока якість зв'язку (мінімум спотворень та перешкод під час дзвінка).

Таким чином, IP-телефонія для інтернет-магазинів, сервісних центрів, консалтингових фірм та багатьох інших сфер бізнесу дозволяє збільшити конверсію, мінімізувати витрати та отримувати аналітику у всіх аспектах телефонного обслуговування.

Провайдер телефонії займається налаштуванням та обслуговуванням послуги. Наприклад, якщо замовнику потрібна телефонія в офіс, все, що необхідно, це забезпечити пристрої, які будуть використовуватися для дзвінків, і встановити необхідну програму. Усім іншим займається оператор зв'язку, до якого абонент надалі звертається з питань обслуговування.

Спеціалісти компанії «Макснет» максимально швидко здійснюють підключення зв'язку за технологією sip телефонія (один з провідних різновидів ip телефонії) та 24/7 надають техпідтримку своїм абонентам.

airplane

Зв'яжіться
з нами

Телефон менеджера
0800-31-8831

E-mail
info@maxnet.ua

Адреса
У зв'язку з військовим станом офіс тимчасово не працює

Залишились питання?

Ви можете зв'язатися з менеджером у зручний спосіб або заповнити форму і наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом