0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Технічна підтримка CRM

Головна / CRM - системи /

Технічна підтримка CRM

Автоматизація бізнес-процесів

Збільшення продажів

Ефективна комунікація

Надійна підтримка CRM від "Макснет"

CRM система як головний інструмент ведення бізнесу має працювати стабільно та безперервно. А для цього дуже важливо мати кваліфіковану підтримку, готову будь-якої миті прийняти дзвінок, дати відповідь та виправити ситуацію.

Ми пропонуємо надійну техпідтримку вашої CRM системи, позитивне вирішення будь-яких питань, допомога в налаштуванні та доопрацюванні продукту, розширення функціоналу та роботу з оновлення.

Які проблеми вирішить підтримка CRM-систем?

Результати інтеграції, які будуть помітні одразу

Оперативність

оперативне вирішення питань, пов'язаних із роботою системи

Можливості

підключення додаткових віджетів та модулів

Працездатність

підтримка працездатності поточних інтеграцій

Навчання

підключення та навчання нових співробітників

Інтеграція

підключення нових сайтів, номерів телефонії

Контроль

аналіз роботи системи, виявлення та усунення помилок

Отримати консультацію безкоштовно

Наш менеджер зв'яжеться з Вами та підготує рішення індивідуально для Вашого бізнесу

Тарифні плани

Виберіть тариф, залиште заявку, а решту ми зробимо за Вас!

Можливості тарифу

Особистий чат з менеджером проектів та технічним спеціалістом

Підтримка працездатності поточних інтеграцій

Перевірка ведення CRM за необхідності

Підключення нових співробітників, додавання дій у цифрову воронку

Налаштування стандартного функціоналу системи

Детальніше

Можливості тарифу

Особистий чат з менеджером проектів та технічним спеціалістом

Підтримка працездатності поточних інтеграцій

Перевірка ведення CRM за необхідності

Підключення нових співробітників, додавання дій у цифрову воронку

Налаштування стандартного функціоналу системи

Підключення нових сайтів, номерів телефонії

Навчання нових співробітників роботі з CRM системою

Детальніше

Можливості тарифу

Особистий чат з менеджером проектів та технічним спеціалістом

Підтримка працездатності поточних інтеграцій

Перевірка ведення CRM за необхідності

Підключення нових співробітників, додавання дій у цифрову воронку

Налаштування стандартного функціоналу системи

Підключення нових сайтів, номерів телефонії

Навчання нових співробітників роботі з CRM системою

Підключення нових віджетів та модулів

Розробка бізнес-процесів

Звіт про залучення співробітників до роботи з системою

Навчання нових співробітників роботі в CRM системі та атестація персоналу

Детальніше

Що входить до технічної підтримки CRM-систем?

Дізнайтесь більше про навчання CRM-системам

+ -
Супровід проєкту
Надаємо оперативну допомогу та пріоритетне вирішення питань пов'язаних з CRM, телефонією, роботою сервісів та сторонніх модулів. Постійно на зв'язку поштою, в месенджері та по телефону.
Допомагаємо менеджерам правильно обробляти ліди та вести угоди. Проводимо навчання, підключаємося до вирішення всіх питань, надаємо звіти про залучення співробітників допомагаємо з автоматизацією всіх рутинних процесів менеджерів.
Налаштування функціоналу та оновлень продукту, впровадження та інтеграція сторонніх модулів: телефонії, месенджерів, сайтів, соціальних мереж тощо.
airplane

Зв'яжіться
з нами

Телефон менеджера
0800-31-0660
(057) 729-0660

E-mail
crm@maxnet.ua

Адреса
У зв'язку з військовим станом офіс тимчасово не працює

Залишились питання?

Ви можете зв'язатися з менеджером у зручний спосіб або заповнити форму і наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом