0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Послуга SIP номер

Головна / Телефонія для бізнесу /

Послуга SIP номер

Впровадження систем телефонії під ключ

Високоякісний сигнал та безпека

Дзвінки з телефону, смартфона та ПК

SIP номер

Послуга дає можливість приймати вхідні дзвінки на номер телефону та здійснювати дзвінки за вигідними тарифами незалежно від розташування. При використанні послуги «SIP номер» абонентський номер, який всі знають, залишається без зміни, що дає можливість приймати вхідні дзвінки «як у себе вдома» та «на роботі».

Переваги послуги

Здійснюйте дзвінки вигідно з економічним, надійним, якісним зв'язком

Вибір номера

ви можете обрати гарний номер, що запам'ятовується

Переадресація дзвінків

переадресуйте вхідні дзвінки з одного номера на інший

Статистика дзвінків

інформація про дзвінки за обраний період

Ідентифікація дзвінків

визначення номера прийнятих та пропущених дзвінків

Голосове меню

ефективне рішення для обробки та маршрутизації вхідних дзвінків

Інтеграція з CRM

автоматизація спілкування з клієнтами і роботи в CRM-системі

Тарифні плани

Виберіть тариф, залиште заявку, а решту ми зробимо за Вас!

Додаткові послуги

Щомісячна абонентська плата залежить від кількості використаних хвилин

Додатково: 5 линий - 25 грн; 10 линий - 50 грн; 20 линий - 75 грн

Конфігурації лінії й умови тарифу формуються індивідуально під кожен проект

Для дзвінків можна використовувати комп'ютер, смартфон або стаціонарний телефон

Розгортання рішень займає від 1 години до 2 робочих днів, в залежності від складності проекту

Як підключити?

Виберіть тариф, залиште заявку, а решту ми зробимо за Вас!

Заявка

Залишіть заявку онлайн або зв'яжіться з менеджером

Дзвінок менеджера

Ми уточнимо подробиці та призначимо час підключення

Оформлення договору

Менеджер підготує всі необхідні документи

Підключення

Наш спеціаліст встановить з'єднання та налаштує роботу

Підтримка

Супровід готових проєктів, навчання та консультації

Більше про послугу «SIP-телефонія»

Дізнайтесь більше про послугу

+ -
Що являє собою IP-телефонія?

IP-телефонія — загальна назва телефонного зв'язку, що здійснюється завдяки передачі даних по IP-протоколу, тобто через Інтернет. SIP — один із протоколів, який забезпечує роботу IP-телефонії: пристрої знаходять один одного за IP-адресою та починають сеанс зв'язку по SIP-протоколу. Дані технології дозволяють відійти від прив'язки до локації та відкривають широкі можливості для аналітики та відстеження дзвінків. Для надання послуги на стороні компанії виділяється лінія та здійснюються її налаштування. Для маршрутизації та зберігання дзвінків використовуються потужності компанії, дискове місце дата-центру або обладнання клієнта.

  1. Дешевше ніж підключення та настроювання аналогової офісної АТС.
  2. ККлієнт отримує багатоканальний номер. Також можна збільшувати кількість операторів корпоративної мережі без значних витрат.
  3. Швидка телефонізація компанії, навіть якщо клієнт тільки в'їхав до офісу з голими стінами, і в ньому немає нічого, крім комп'ютера та навушників із гарнітурою. Може навіть не бути дротового інтернету – достатньо наявності якісного 3G з'єднання.
  4. Оплата дзвінків за базовими тарифами на послуги телефонного зв'язку - незалежно від того, де знаходиться абонент. SIP-номери дешевші за встановлення звичайної телефонної лінії. Особливо це зручно для телефонізації великих підприємств із великою кількістю філій та відділів, що знаходяться у різних місцях.
  5. SIP-телефонія дозволяє об'єднати дані про дзвінки з 1C, CRM, системами аналітики. І зробити бізнес ефективнішим за допомогою цих даних. Наприклад, завдяки SIP-телефонії можливе відстеження дзвінків. А за допомогою кол трекінгу можна бачити, з яких рекламних джерел приходять клієнти і приймати правильні рішення для підвищення продажів.
  6. За допомогою SIP-телефонії та колл трекінгу ви можете стежити за навантаженням на відділ продажу, його ефективністю та контролювати кожного менеджера, прослуховуючи дзвінки. Все це підвищить рівень обслуговування та вплине на відсоток закриття угод.
  7. Немає обмеження щодо географії. SIP-номери різних країн можна підключити до кол-центру або відділу продажу незалежно від його місцезнаходження. Наприклад, для київського офісу можна підключити вхідні номери Мінська чи Лондона.
  8. Гарний захист від прослуховування, на відміну традиційних телефонних ліній.
  9. Можна створити віддалений кол-центр, виділивши для нього SIP-номери - так заощаджуються гроші на обладнанні та оренді офісу.
  10. Гнучкі налаштування – можна налаштувати складну схему переадресації між відділами та менеджерами, голосову пошту, автовідповідач, IVR (голосове меню). Можна вибудовувати чергу дзвінків, залежно від зайнятості менеджерів, записувати розмови тощо.
  11. Завдяки SIP-телефонії можна налаштувати форму зворотного дзвінка на сайті, яка збільшить кількість дзвінків.
  12. Налаштування віртуальної АТС відповідно до робочого графіка та вихідних днів. Наприклад, вона може переадресовувати дзвінки, що надходять у неробочий час, на мобільні номери працівників.

Завдання, що вирішують послуги телефонії:

  1. створення внутрішнього корпоративного зв'язку;
  2. иінструмент моніторингу та аналізу потоку дзвінків;
  3. можливість відстежувати ефективність працівників;
  4. скорочення витрат на дзвінки за рахунок індивідуальної тарифікації та спеціальних послуг;
  5. можливість підвищити продажі, аналізуючи дзвінки.
airplane

Зв'яжіться
з нами

Телефон менеджера
0800-31-0800

E-mail
info@maxnet.ua

Адреса
м. Харків, вул. Мироносицька, 57

Залишились питання?

Ви можете зв'язатися з менеджером у зручний спосіб або заповнити форму і наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом