0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Яке обладнання потрібне для роботи SIP-телефонії?

Головна /

Блог

/

Яке обладнання потрібне для роботи SIP-телефонії?

Яке обладнання потрібне для роботи SIP-телефонії?

09.12.2023

Телефонія

1300

Послуга SIP-телефонії є однією з найпоширеніших технологій у бізнесі сьогодні. Вона дозволяє зручно здійснювати телефонні дзвінки через Інтернет на базі стандартного протоколу SIP, який відповідає за передачу голосових даних. Використання такої технології особливо вигідне компаніям, які займаються продажами чи клієнтським сервісом, мають філії, працюють з віддаленими співробітниками, а також здійснюють дзвінки до інших країн. Про те, яке обладнання необхідне для прийому та здійснення дзвінків у системі SIP-телефонії, Ви дізнаєтесь з матеріалу цієї статті.

Як організувати дзвінки за допомогою SIP-телефонії?

Для користування SIP-телефонією Вам знадобиться один з наступних варіантів пристроїв:

  1. Аналоговий телефон. Підключити звичайний телефонний апарат до системи на базі IP-телефонії можна за допомогою спеціального VoIP-шлюза.
  2. IP-телефон. Це автономний пристрій для зв'язку через IP-телефонію, який підключається за допомогою дротового Інтернету і дозволяє надсилати голосові повідомлення через інтернет-протоколи.
  3. ПК або ноутбук зі встановленим на них застосунком для дзвінків, доступом до Інтернету та гарнітурою.
  4. Мобільний телефон або планшет з підключенням до мобільного або фіксованого Інтернету та зі встановленою на ньому спеціальною SIP-програмою.

Далі розглянемо особливості використання кожного з варіантів обладнання для SIP-телефонії.

Аналоговий телефон


Використовуваний у зв’язці зі спеціальним адаптером, традиційний аналоговий телефон дозволяє користуватися сучасним функціоналом SIP-телефонії.

Переваги:
  • Економія на придбанні нового обладнання за наявності у Вас моделей традиційних телефонів
  • Легке підключення до IP-шлюзу
  • Висока якість і тривалий термін служби IP-шлюзу
  • Можливість підключення від 2-х пристроїв (залежно від кількості портів)
Недоліки:
  • Нижча якість звуку порівняно з використанням IP-телефону
  • Ймовірність виникнення труднощів із самостійним налаштуванням пристрою
  • Можлива відсутність спеціальних клавіш на телефоні (переведення виклику та ін.)

Використання аналогових телефонів є оптимальним рішенням у тих випадках, коли потрібно переключити існуючу мережу без необхідності значно її переобладнати.

IP-телефон


Це вже сучасний телефонний апарат (дротовий або бездротовий), який складається зі слухавки, блоку клавіш та дисплея. Зовні IP-телефон схожий на звичайний стаціонарний телефон, але відрізняється від нього наявністю порту, до якого підключається інтернет-кабель для здійснення інтернет-дзвінків, та більшою функціональністю.

Зазвичай IP-телефони мають низку додаткових функцій, таких як відеодзвінки, конференц-зв'язок, перенаправлення дзвінків, голосова пошта тощо. Крім того, вони забезпечують високу якість звуку. А користувачі, яким важлива мобільність в офісі чи вдома, можуть обрати для себе бездротові IP-телефони, які працюють на стандарті DECT.

Ціни на ці пристрої дуже відрізняються, тому обирати конкретний треба з урахуванням Ваших потреб. З деякими з моделей Ви можете ознайомитись та придбати у нас.

ПК або ноутбук


Якщо у Вас невеликий контакт-центр, цей варіант підходить найкраще. Для здійснення дзвінків на ПК або ноутбуці Вам знадобиться гарнітура або мікрофон, а також джерело виведення звуку (навушники, колонки), підключені до комп'ютера. Плюс існують різні програми, вибір яких залежить від операційної системи (ОС), на якій працює Ваш ПК або ноутбук. Почнемо з розгляду програм для пристроїв на ОС Windows.

З операційної системою Windows

  1. MicroSIP – безкоштовна софтфон-програма з простою конфігурацією та низкою різних налаштувань (зміна портів, STUN server, вибір обладнання мікрофона|динаміків), підтримкою різних режимів (“Не турбувати”, “Автовідповіді”) та широким функціоналом (перенаправлення дзвінків на інших співробітників, запис розмов).
  2. Zoiper – softphone-програма для здійснення дзвінків у мережі Інтернет у будь-яких напрямках. Вона доступна у двох версіях: безкоштовній з базовим функціоналом для дзвінків та платній з розширеним функціоналом (можливістю підключити більше одного облікового запису, записати розмову, перевести дзвінок, здійснити дзвінок одним кліком з браузера, виконати шифрування за протоколами TLS, SRTP та ZRTP).

З широкодоступних безкоштовних SIP-клієнтів ще можна скористатися такими, як Linphone та PhonerLite.

З операційною системою MacOS

Серед застосунків, призначених для здійснення телефонних дзвінків через Інтернет на ПК або ноутбуках Apple, варто виділити наступні:

  1. Telephone – софтфон-програма з мінімальною кількістю налаштувань (підтримкою STUN сервера, можливістю зміни локального порту, функцією зберігання історії дзвінків, синхронізацією контактів з MacOS).
  2. Zoiper – про цю програму ми вже розповідали вище.

Смартфон або планшет


Ви можете встановити програми для здійснення дзвінків і на смартфони, які працюють на платформах Android або iOS. Але майте на увазі, що для забезпечення надійного підключення швидкість Інтернету повинна бути від 90 Кбіт/с.

Існує багато застосунків, які відрізняються між собою функціональністю та іншими критеріями. Щоб обрати саме свій, радимо спочатку протестувати різні варіанти.

З найбільш популярних застосунків для Android та iOS, якими користуються наші клієнти, хочемо перерахувати наступні:

  1. Zoiper – мобільна версія програми зі зручним та зрозумілим інтерфейсом. Доступна з безкоштовною та платною ліцензією. Незважаючи на низку обмежень безкоштовного варіанту (відсутність PUSH повідомлень та ін.), він цілком підійде для звичайних голосових викликів. Платна версія дає можливість інтеграції з CRM.
  2. Linphone – цю програму можна назвати практично універсальною. Завдяки широкому функціоналу вона дозволяє працювати з кількома акаунтами, одночасно використовувати протоколи IPv6 та IPv4, встановлювати та відображати статус користувача, переадресовувати виклики, записувати та зберігати розмови, проводити конференції.
  3. X-Lite – зручний і до того ж безкоштовний SIP-клієнт, без шифрування, з простим та приємним інтерфейсом. Надає можливість користуватися одним акаунтом і двома лініями для дзвінків, здійснювати і записувати відеодзвінки, передавати текстові повідомлення, проводити конференції (з кількістю учасників не більше трьох), зберігати історії дзвінків.

Загалом при виборі обладнання для SIP-телефонії радимо орієнтуватися на наступні критерії:

  • Сумісність послуг провайдера з Вашою поточною інфраструктурою
  • Можливість підключення кількох пристроїв
  • Доступність додаткових функцій (факс, голосова пошта, конференц-зв’язок, готові інтеграції тощо)
  • Рівень економічності використання батареї бездротовими пристроями
  • Відповідність витрат на придбання та обслуговування пристроїв Вашому бюджету

Якщо Вам потрібен якісний і стабільний зв’язок, краще за все підійдуть IP-телефони. За наявності у Вас традиційних аналогових телефонів достатньо придбати лише VoIP-шлюзи. За потреби організувати робоче місце секретарю або адміністратору рекомендуємо портативний IP-телефон або аналоговий телефонний апарат, підключений до VoIP шлюзу.

Нагадуємо, що необхідне обладнання для IP-телефонії Ви можете знайти та замовити на нашому сайті.

Коментарі

0

Еще комментарии