0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Швидкісне неспівпадіння: хто винен?

Головна /

Блог

/

Швидкісне неспівпадіння: хто винен?

Швидкісне неспівпадіння: хто винен?

05.12.2022

Iнтернет

17575

Чому заявлена швидкість може відрізнятися від фактичної. Якщо довго йде завантаження фільму чи повільно надсилається архів фотографій, не поспішайте нарікати на неякісне з'єднання. Можливо, вся справа у Вашому обладнанні, а проблема вирішується дуже просто. Раніше ми розповідали, як перевірити швидкість з'єднання з мережею, а тепер хочемо розповісти про можливі причини її невідповідності тій, яка заявлена у Вашому тарифному плані.

Фактори, які впливають на швидкість

В першу чергу, важливо, дротовим чи бездротовим з'єднанням Ви користуєтесь. Саме пряме підключення крученої пари до комп’ютера забезпечить швидкість, максимально близьку до заявленої. При нормальних показниках функціонування ОС, правильних налаштуваннях мережевої карти та її «молодому» віці, перевірка швидкості покаже 90-95% від максимальної швидкості тарифу.

Wi-Fi

Складніше справа йде з Wi-Fi з'єднанням. Його швидкість визначають можливості використовуваного маршрутизатора, і підключених до нього девайсів. Багато залежить від стандарту, на якому працює роутер. Для кожного зі стандартів передбачені обмеження по швидкості. Найбільш розповсюджені сьогодні стандарти припускають такі показники:

  • 802.11g — до 54 Мбіт/с (фактично близько 30 Мбіт/с);
  • 802.11n — до 300 Мбіт/с (на практиці до 100 Мбіт/с);
  • 802.11ac — до 6,77 Гбіт/с для пристроїв с 8 антенами (чим більше антен, тим вище швидкість), до 433 Мбіт/с для інших.

Таким чином, якщо Ви підключили гігабітний інтернет до роутера, що підтримує 802.11n, можете не розраховувати на наближення до 1 Гбіт/с.

Крім того, важливі правильне розташування і налаштування маршрутизатора та «цвет» Вашего IP-адреса.

Налаштування мережевого обладнання

Деякі роутери мають можливість шейпінгу трафіка. Дана функція дозволяє виставляти ширину канал, обмежуючи швидкість з'єднання для підключених пристроїв. Переконайтеся, що в маршрутизаторі, до якого Ви підключаєтесь, не активована ця функція.

Крім роутера, на швидкість впливають характеристики і налаштування мережевого обладнання комп’ютера. Деякі проблеми полягають у завищених характеристиках недорогих мережевих карт (заявлена пропускна здатність — 100 Мбіт/с, по факту — 30 Мбіт/с).

Також бувають ситуації, коли в налаштуваннях помилково виставляється режим полудуплекс, що значно уповільнює роботу. Щоб перевірити режим роботи мережевої карти:

  1. Натисніть правою кнопкою по значку з'єднання з мережею, виберіть «Центр управління мережами і загальним доступом» / «Network and Sharing Center».
  2. У новому вікні виберіть «Зміна параметрів адаптера» / «Change adapter settings». Клікніть ПКМ на «Підключення по локальній мережі» / «Local Area Connection», виберіть «Властивості» / «Properties», натисніть кнопку «Налаштувати» / «Configure».
  3. Виберіть вкладку «Додатково» / «Advanced», зайдіть у «Властивості» / «Properties». Виберіть «Швидкість і режим дуплекса» («Speed & Duplex» / «Link Speed / Duplex Mode»).
  4. У правому верхньому куті буде видно режим роботи мережевої карти.

Фізичні проблеми обладнання

Пошкодження ліній зв'язку, комутаторів або маршрутизаторів частіше призводять до повної втрати з'єднання, але, в рідких випадках, можуть вплинути саме на швидкість і стабільність. До фізичних причин проблем зі з’єднанням належать:

  • поганий контакт конекторів на мережевому обладнанні, розташованому в будинку або в квартирі;
  • занадто велика протяжність крученої пари (більше 100 м), її пошкодження та скрутки;
  • порти мережевого обладнання, що вийшли з ладу;
  • короткі замикання в лініях зв’язку;
  • велика відстань до сервера.

Що робити?

Як бачите, причин може бути безліч. Однак найрозповсюдженішою можна назвати неправильно вибрані стандарти Wi-Fi. Ця технологія побудована таким чином, що швидкість з'єднання всіх клієнтів визначається швидкістю для найповільнішого. Якщо до одного роутера підключено 5 девайсів, які працюють на 802.11n, і один на 802.11g, швидкість у всіх буде до 54 Мбіт/с.

Якщо Ви помітили зниження швидкості:

  1. Порівняйте швидкість на ПК і ноутбуці, підключивши їх почергово до мережевого кабеля.
  2. В разі проблем зі швидкістю тільки на одному девайсі перевірте налаштування мережевої карти і завантаженість операційної системи.
  3. Якщо швидкість невисока, незалежно від підключеного девайса, по можливості, перевірте цілісність кабеля, що йде до Вашої квартири.
  4. Якщо підключення бездротове, перевірте налаштування роутера і стандарти, на яких працює підключене до нього обладнання.
  5. В налаштуваннях роутера перевірте кількість підключених до нього клієнтів. Велика кількість підключень, використання ними IPTV і завантаження torrent-файлів призводить до зниження швидкості у всіх клієнтів.

Шановний абонент «Макснет»! Якщо Ви не виявили явних причин зниження швидкості або помітили фізичні проблеми з кабелем чи обладнанням, зверніться до нашого сервісно-інформаційного центру.

Коментарі

0

Еще комментарии