Помилка
Помилка
Помилка
Підписка оформлена
Заявка успішно відправлена
Помилка
Повідомлення відправлено
Помилка
За Вашою адресою є покриття «Макснет»
Заявка успішно відправлена
Покриття відсутнє
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Запит успішно відправлено
Помилка
Резюме успішно відправлено
Заявку на перенесення домену успішно відправлено
Помилка
24.02.2024
Пристрої
25792
Одне з перших питань, які Ви чуєте від наших менеджерів, коли телефонуєте до сервісно-інформаційного центру при виникненні проблем у роботі інтернет-послуг, зазвичай стосується стану світлодіодних індикаторів на Ваших пристроях: абонентському терміналі (ONU/ONT) або Wi-Fi роутері.
Якщо вони працюють як належно, наступним може бути питання про VoIP-шлюз. У цій статті ми розповідаємо, як самостійно перевірити роботу послуг та що робити у разі відсутності інтернет-з’єднання.
Абонентський термінал (ONU/ONT)
Стандартними індикаторами на панелі абонентського терміналу є наступні:
POWER / Стан живленняPON / ONT регістр
LOS / XPON оптичні сигнали
LAN / LAN статус порту
Кількість індикаторів відрізняється залежно від моделі. Наприклад, вказані в таблиці світлодіоди можна побачити на панелі ONU Picotel PU-X910. Якщо розглядати ONT Huawei HG8120C, на додачу можна побачити TEL, який в увімкненому стані вказує на підключення міського телефонного зв'язку (МТЗ), а також два порти LAN (LAN1 та LAN2). Якщо роутер увімкнений, повинен горіти індикатор порту LAN1.
Якщо на Вашому пристрої горять індикатори POWER і PON, а також блимає LAN, роутер у справному стані.
Якщо не горить жоден з індикаторів, треба перевірити, чи підключений блок живлення до розетки, чи увімкнений ONU, а також чи є електрика.
Якщо горять всі індикатори, окрім LAN, може бути несправним Wi-Fi роутер або пошкодженим кабель UTP (незахищена вита пара). Перевірте, щоб інтернет-кабель був підключений у порт WAN, а ПК підключіть до одного з LAN-портів.
Якщо LOS блимає червоним, це свідчить про відсутність оптичного сигналу. В такому разі рекомендуємо перевірити, чи не має оптичний кабель заломів на ділянці від оптичної розетки до маршрутизатора. Часом блимання на індикаторі LOS може з'явитися після того, як Ви перенесли пристрій у будинку з одного місця на інше, спочатку від’єднавши патч-корд, а потім підключивши його знову. Причиною зникнення оптичного сигналу може бути пил, який потрапив на роз’єм. В такому разі протріть білий оптичний конектор кабелю звичайною спиртовою серветкою і після очищення підключіть його назад.
Якщо після виконаних дій проблема не зникне, зв'яжіться із сервісно-інформаційним центром — і наші фахівці допоможуть її усунути.
Wi-Fi роутер
Майже всі моделі Wi-Fi роутерів мають індикаторну панель, на якій розташовані світлодіодні індикатори. Частина з них світиться постійно, частина може ритмічно блимати, а частина блимає хаотично.
Стандартними індикатори на панелі Totolink A3002R AC1200 є наступні:
SYS / Стан роботи системи2.4G, 5G / Діапазон частот Wi-Fi
WAN / Стан підключення до інтернет-провайдера
LAN / Підключення через LAN-порти
Залежно від моделі Wi-Fi роутера індикатори на ньому можуть відрізнятися. Тому детальну інформацію краще уточнити в інструкції до Вашого пристрою.
В разі відсутності інтернет-з'єднання перевірте, чи правильно підключений мережевий кабель до Вашого ПК або Wi-Fi роутера. Якщо так, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер. Якщо драйвери до мережевого адаптеру встановлені, але доступу до Інтернету немає, зайдіть до особистого кабінету і перевірте стан послуги.
У випадках, коли зникає підключення до Інтернету, найчастіше достатньо перезапустити роутер. Таким чином вдається усунути будь-які тимчасові помилки та несправності. Після перезавантаження Wi-Fi роутер повторно підключається до мережі з “чистого аркуша”.
Для перезавантаження роутера просто відключіть пристрій від живлення на 30 секунд. Звертаємо вашу увагу, що для цього не слід натискати RESET, інакше налаштування будуть скинуті до заводських і послуга не буде працювати, поки роутер не переналаштують. Після увімкнення роутера почекайте кілька хвилин, щоб роутер завантажився, а комп'ютер зареєструвався в мережі.
VoIP-шлюз
Існує 4 типи світлодіодів, які допоможуть вам керувати станом VoIP-шлюзу Grandstream HT812/HT814.
Діагностика роботи VoIP-шлюзу передбачає перевірку низки різних індикаторів, які вказують на різні стани пристрою. Ось деякі типові LED індикатори на VoIP-шлюзі: Power, WAN, LAN (кількість залежить від моделі), Phone (кількість залежить від моделі).
Power / Стан живлення
WAN / Стан підключення до інтернет-провайдера
LAN / Підключення через LAN-порти
Phone 1&2 (HT812) / Phone 1,2,3 & 4 (HT814) / Статус відповідного FXS телефонного порту на задній панелі
Користуйтеся зібраними в одному місці підказками — і легко визначайте, що може бути не так з Вашим обладнанням в разі виникнення перебоїв у роботі послуг.
Оцінити
5.0
Поділитися
Коментарі
0
Еще комментарии