0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Діагностика роботи послуг за індикаторами на обладнанні

Головна /

Блог

/

Діагностика роботи послуг за індикаторами на обладнанні

Діагностика роботи послуг за індикаторами на обладнанні

24.02.2024

Пристрої

1756

Одне з перших питань, які Ви чуєте від наших менеджерів, коли телефонуєте до сервісно-інформаційного центру при виникненні проблем у роботі інтернет-послуг, зазвичай стосується стану світлодіодних індикаторів на Ваших пристроях: абонентському терміналі (ONU/ONT) або Wi-Fi роутері.

Якщо вони працюють як належно, наступним може бути питання про VoIP-шлюз. У цій статті ми розповідаємо, як самостійно перевірити роботу послуг та що робити у разі відсутності інтернет-з’єднання.

Абонентський термінал (ONU/ONT)

ONT Huawei HG8120C
Стандартними індикаторами на панелі абонентського терміналу є наступні:
POWER / Стан живлення
  • якщо індикатор світиться, живлення ONT увімкнене;
  • якщо індикатор не горить, живлення ONT вимкнене.

PON / ONT регістр
  • якщо індикатор світиться, реєстрація на OLT (терміналі оптичної лінії) успішна;
  • якщо індикатор блимає, відбувається процес реєстрації на OLT;
  • якщо індикатор не горить, то не вдалося зареєструватися на OLT або немає нормального введення оптичного сигналу.

LOS / XPON оптичні сигнали
  • якщо індикатор світиться, оптична потужність нижче за чутливість приймача;
  • якщо індикатор не горить, оптична потужність в нормі.

LAN / LAN статус порту
  • якщо індикатор світиться, Ethernet-з'єднання нормальне;
  • якщо індикатор блимає, відбувається процес передачі даних через порт Ethernet;
  • якщо індикатор не горить, Ethernet-з'єднання не встановлене.

Кількість індикаторів відрізняється залежно від моделі. Наприклад, вказані в таблиці світлодіоди можна побачити на панелі ONU Picotel PU-X910. Якщо розглядати ONT Huawei HG8120C, на додачу можна побачити TEL, який в увімкненому стані вказує на підключення міського телефонного зв'язку (МТЗ), а також два порти LAN (LAN1 та LAN2). Якщо роутер увімкнений, повинен горіти індикатор порту LAN1.

Якщо на Вашому пристрої горять індикатори POWER і PON, а також блимає LAN, роутер у справному стані.

Якщо не горить жоден з індикаторів, треба перевірити, чи підключений блок живлення до розетки, чи увімкнений ONU, а також чи є електрика.

Якщо горять всі індикатори, окрім LAN, може бути несправним Wi-Fi роутер або пошкодженим кабель UTP (незахищена вита пара). Перевірте, щоб інтернет-кабель був підключений у порт WAN, а ПК підключіть до одного з LAN-портів.

Якщо LOS блимає червоним, це свідчить про відсутність оптичного сигналу. В такому разі рекомендуємо перевірити, чи не має оптичний кабель заломів на ділянці від оптичної розетки до маршрутизатора. Часом блимання на індикаторі LOS може з'явитися після того, як Ви перенесли пристрій у будинку з одного місця на інше, спочатку від’єднавши патч-корд, а потім підключивши його знову. Причиною зникнення оптичного сигналу може бути пил, який потрапив на роз’єм. В такому разі протріть білий оптичний конектор кабелю звичайною спиртовою серветкою і після очищення підключіть його назад.

Якщо після виконаних дій проблема не зникне, зв'яжіться із сервісно-інформаційним центром — і наші фахівці допоможуть її усунути.

Wi-Fi роутер

Totolink A3002R AC1200

Майже всі моделі Wi-Fi роутерів мають індикаторну панель, на якій розташовані світлодіодні індикатори. Частина з них світиться постійно, частина може ритмічно блимати, а частина блимає хаотично.

Стандартними індикатори на панелі Totolink A3002R AC1200 є наступні:
SYS / Стан роботи системи
  • якщо індикатор світиться, роутер завантажується;
  • індикатор, що блимає, вказує на те, що роутер працює нормально;
  • якщо індикатор світиться безперервно довше 1 хв, це свідчить про збій у роботі роутера.

2.4G, 5G / Діапазон частот Wi-Fi
  • якщо той чи інший індикатор світиться, відбувається передача даних на відповідній частоті 2.4 ГГц, 5 ГГц.

WAN / Стан підключення до інтернет-провайдера
  • якщо індикатор світиться постійно, відбувається активне з'єднання з мережею;
  • якщо індикатор блимає зеленим, відбувається обмін даними;
  • якщо індикатор блимає або світиться жовтим або помаранчевим, зі з'єднанням якісь проблеми і отримати доступ до Інтернету неможливо;
  • якщо індикатор не горить, мережевий кабель не підключений або інтернет-сигнал відсутній.

LAN / Підключення через LAN-порти
  • якщо індикатори світяться або блимають, відбувається передача даних.

Залежно від моделі Wi-Fi роутера індикатори на ньому можуть відрізнятися. Тому детальну інформацію краще уточнити в інструкції до Вашого пристрою.

В разі відсутності інтернет-з'єднання перевірте, чи правильно підключений мережевий кабель до Вашого ПК або Wi-Fi роутера. Якщо так, перевірте чи розпізнає Ваша операційна система мережевий адаптер. Якщо драйвери до мережевого адаптеру встановлені, але доступу до Інтернету немає, зайдіть до особистого кабінету і перевірте стан послуги.

У випадках, коли зникає підключення до Інтернету, найчастіше достатньо перезапустити роутер. Таким чином вдається усунути будь-які тимчасові помилки та несправності. Після перезавантаження Wi-Fi роутер повторно підключається до мережі з “чистого аркуша”.

Для перезавантаження роутера просто відключіть пристрій від живлення на 30 секунд. Звертаємо вашу увагу, що для цього не слід натискати RESET, інакше налаштування будуть скинуті до заводських і послуга не буде працювати, поки роутер не переналаштують. Після увімкнення роутера почекайте кілька хвилин, щоб роутер завантажився, а комп'ютер зареєструвався в мережі.

VoIP-шлюз

Grandstream HT812/HT814

Існує 4 типи світлодіодів, які допоможуть вам керувати станом VoIP-шлюзу Grandstream HT812/HT814.

Діагностика роботи VoIP-шлюзу передбачає перевірку низки різних індикаторів, які вказують на різні стани пристрою. Ось деякі типові LED індикатори на VoIP-шлюзі: Power, WAN, LAN (кількість залежить від моделі), Phone (кількість залежить від моделі).


Power / Стан живлення
  • якщо індикатор світиться, шлюз увімкнений;
  • якщо індикатор блимає, шлюз завантажується.

WAN / Стан підключення до інтернет-провайдера
  • якщо індикатор світиться, шлюз підключений до мережі через порт WAN.

LAN / Підключення через LAN-порти
  • якщо індикатор світиться, шлюз підключений до мережі через порт LAN.

Phone 1&2 (HT812) / Phone 1,2,3 & 4 (HT814) / Статус відповідного FXS телефонного порту на задній панелі
  • якщо індикатор безперервно світиться синім, шлюз зареєстрований і доступний;
  • якщо індикатор не горить, шлюз не зареєстрований;
  • якщо індикатор блимає кожні 500 мс, шлюз у режимі піднятої слухавки або зайнятий;
  • якщо індикатор повільно блимає, це вказує на голосову пошту.

Користуйтеся зібраними в одному місці підказками — і легко визначайте, що може бути не так з Вашим обладнанням в разі виникнення перебоїв у роботі послуг.

Коментарі

0

Еще комментарии