0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Навчання CRM

Головна / CRM - системи /

Навчання CRM

Автоматизація бізнес-процесів

Збільшення продажів

Ефективна комунікація

Навчання роботі в CRM

Ефективність використання CRM системи прямо пропорційна вмінню співробітників нею користуватися. Співробітник, який добре знає свій продукт, методики продажів та інструменти, що підвищують ефективність, якою є CRM, має велику цінність. Такий співробітник стає значно важливішою бойовою одиницею, ніж без навичок роботи з CRM.

Що надасть навчання CRM-системі?

Результати інтеграції, які будуть помітні одразу

Економія часу

компанія не «набиває власних шишок», співробітники відразу почнуть працювати у сервісі правильно

Допомога з адаптацією

безболісний перехід на нову для співробітників систему

Розуміння функціоналу

використання всіх можливостей, впроваджених на підприємстві CRM

Збільшення конверсії

логіка роботи в CRM стане максимально зрозумілою, з'явиться більше часу на нових клієнтів

Управління системою

базове розуміння принципів роботи автоматизації системи для підвищення результативності роботи

Більше ніяких втрат

коли зрозуміло, як працювати, блокноти та листочки йдуть назавжди

Отримати консультацію безкоштовно

Наш менеджер зв'яжеться з Вами та підготує рішення індивідуально для Вашого бізнесу

Більше про послугу «Навчання роботі в CRM»

Дізнайтесь більше про навчання CRM-системам

+ -
Навіщо потрібне навчання?
Найчастіше, при впровадженні CRM-системи в компанії клієнти вважають, що після розробки трудомісткого ТЗ, налаштування системи та різних інтеграцій - найважливіше зроблено, чарівна програма запущена і тепер все почне працювати. Не всі компанії приділяють час навчанню своїх співробітників та адаптації їх до роботи у новій системі. На жаль, іноді це призводить до того, що налаштована CRM так і "пилиться" на полиці, в системі ніхто не працює, а інвестиції просто закопані.
Програма навчання досить гнучка та розроблена з урахуванням освітлення всіх аспектів роботи у програмі. Наші фахівці, розуміючи всі тонкощі налаштувань Вашої CRM системи, будуть відштовхуватися від потреб саме Вашої компанії. Проводимо як групові, і індивідуальні заняття. Можливе профільне навчання цілих відділів компанії або персонально відповідальних працівників. Після навчання ви отримаєте відео, щоб завжди мати можливість освіжити у пам'яті отримані знання. А так ж ми обов'язково створюємо чат у месенджерах, у яких навіть після навчання Ваші співробітники зможуть поставити запитання та оперативно отримати на нього відповідь.

Ніщо так не мотивує співробітника до заповнення CRM, як регулярна перевірка результатів саме через систему CRM. Якщо керівництво після впровадження, продовжить вимагати від співробітників старі звіти у старому форматі - нічого не запрацює!

Навчимо, як оптимально стежити за всіма робочими процесами в компанії, бачити результативність кожного співробітника завдяки CRM системі. Як ставити завдання та контролювати їх виконання, як вивантажувати звіти та максимально ефективно вибудовувати робочий процес.

CRM продукт багатогранний, кожна роль у системі матиме свої сценарії роботи та свої цінності. Дуже важливо не перевантажити працівників інформацією, тому ми підготуємо для менеджерів лише ту інформацію, яка буде потрібна їм для роботи.

Розповімо про роботу з клієнтами, прийом та оформлення замовлень, проведення платежів, інтеграції бухгалтерських та складських сервісів, створенні вирви продажів, враховуючи специфіку саме вашого бізнесу, товару (послуги) та цільової аудиторії. Ну і звісно забезпечимо підтримку на кожному етапі навчання.

airplane

Зв'яжіться
з нами

Телефон менеджера
0800-31-0660
(057) 729-0660

E-mail
crm@maxnet.ua

Адреса
У зв'язку з військовим станом офіс тимчасово не працює

Залишились питання?

Ви можете зв'язатися з менеджером у зручний спосіб або заповнити форму і наш спеціаліст зв'яжеться з Вами найближчим часом