0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

SIP-Транк: що це за технологія та чим може бути корисна

Головна /

Блог

/

SIP-Транк: що це за технологія та чим може бути корисна

SIP-Транк: що це за технологія та чим може бути корисна

24.07.2024

Iнтернет

722

Сучасні бізнеси поступово переходять на цифровий формат. І на зміну традиційним аналоговим телефонним лініям приходить транк-телефонія, яка дозволяє швидко масштабувати наявну телефонну мережу та скористатися іншими можливостями технології. Детальніше про неї розповідаємо в цьому матеріалі.

SIP-Trunk: що це, кому і навіщо потрібна?

SIP-Trunk (Session Initiation Protocol Trunk) — це технологія, яка дозволяє передавати голосовий та інший мультимедійний трафік через Інтернет за допомогою протоколу SIP. Завдяки цій технології можна об'єднати декілька АТС в єдиний канал зв'язку для співробітників, які можуть спілкуватися між собою безкоштовно.

SIP-Транк підходить для підприємств, яким потрібно багато телефонних ліній: від індивідуальних підприємців і малого бізнесу до міжнародних компаній з представництвами по всьому світу. Достатньо один раз створити SIP-Trunk і підключити новий пул номерів, після чого ви отримуєте можливість використовувати їх як CallerID без додаткових налаштувань в особистому кабінеті.

Як працює SIP-Транк

На відміну від мереж ISDN, які використовують аналогові телефонні лінії для маршрутизації викликів, SIP-Транк працює з цифровими телефонними лініями. При використанні цієї технології встановлюється IP-з'єднання між телефонією або системою уніфікованих комунікацій замовника і провайдером SIP-телефонії.


Принцип роботи SIP-Транкінгу полягає в тому, що виклики розбиваються на "цифрові пакети" та надсилаються мережею передачі даних. Для підключення послуги потрібний лише доступ до Інтернету.

Ось основні процеси, які відбуваються при роботі SIP-Trunk:

  1. Ініціація сесії. Коли абонент хоче здійснити голосовий виклик або іншу мультимедійну сесію, його SIP-клієнт ініціює сеанс, відправляючи SIP-запит до SIP-Транк.
  2. Маршрутизація. SIP-Trunk обробляє отриманий запит і визначає, які мережеві ресурси потрібно використовувати для доставки сигналізаційних повідомлень і медіаданих.
  3. Встановлення сесії. Після маршрутизації SIP-Транк встановлює сесію з цільовим абонентом, обмінюючись сигналізаційними повідомленнями.
  4. Передача медіаданих. Після встановлення сесії SIP-Trunk передає медіадані (голос, відео чи ін.) за допомогою протоколу RTP (Real-time Transport Protocol) через підключену IP-мережу.
  5. Керування сесією. Протягом сесії SIP-Транк відповідає за керування сесією, в т.ч. зміну її параметрів, які можуть змінюватися в процесі (наприклад, додавання нових учасників у відеоконференції).
  6. Завершення сесії. По закінченню сесії SIP-Trunk здійснює процес завершення, використовуючи SIP-повідомлення для закриття сесії і звільнення ресурсів, що використовуються.

Які можливості надає SIP-Trunk

Завдяки тому, що SIP-Транк працює на базі хмарної телефонії, ви отримуєте можливість:

  • обмінюватися голосовими повідомленнями та відео;
  • записувати розмови;
  • додавати нові додаткові канали;
  • використовувати різні месенджери;
  • зберігати за компанією номер телефону при зміні офісу;
  • звертатися до статистики та аналітики даних в режимі реального часу;
  • передавати дані сервисам машинного навчання, щоб користуватися можливостями бізнес-аналітики.

До речі, статистику можна прослідкувати до рівня окремих показників, тому ви зможете отримати знімок стану з інформацією про взаємодію кожного співробітника з поточними або перспективними клієнтами. Такий доступ до інформації в режимі реального часу допомагає вашому бізнесу підвищити ефективність роботи співробітників і покращити маркетингову складову, обслуговування клієнтів і продажі.

Переваги підключення SIP-Транк для бізнесу


Якщо ваша компанія наразі здійснює багато викликів або за прогнозами в майбутньому їхня кількість зросте, послуга SIP-Trunk є привабливим вибором. І от чому:

  • Економія витрат. SIP-телефонія використовує Інтернет для передачі голосу і даних (тобто інвестувати у нове обладнання не потрібно), а плата за SIP-Транк стягується за кожен канал. Це дозволяє значно знизити витрати на зв'язок, особливо при здійсненні міжнародних викликів, порівняно з використанням традиційних телефонних ліній.
  • Висока якість викликів. Широка смуга пропускання Trunk-мережі гарантує високу якість викликів навіть в періоди найбільшої завантаженості. До того ж технологія автоматично виправляє такі помилки, як ехо і статичні перешкоди.
  • Мобільність і доступність. SIP-Trunking можна легко налаштувати для роботи в будь-якому місці з доступом до Інтернету. Це особливо важливо для компаній з віддаленими або розподіленими командами, оскільки співробітники можуть використовувати одну телефонну систему в будь-якому місці, де є інтернет-зв'язок.
  • Підвищення продуктивності. SIP-Транк підтримує розширені функції, такі як групові дзвінки, відеоконференції, перенаправлення викликів, інтеграція з CRM-системами тощо. Це дозволяє підвищити продуктивність і зручність роботи для співробітників.
  • Гнучкість і масштабованість. Відсутність прив'язки SIP-Trunk до локальної АТС дозволяє мати місцеві номери в будь-якому регіоні, незалежно від фізичного місцезнаходження вас або вашого офісу. Також SIP-Транк дозволяє підключати різні типи телефонних пристроїв (IP-телефони, софтфони) у відповідності з потрібною максимальною кількістю викликів.
  • Простота керування. Користувачі послуги SIP-Trunk мають змогу централізовано керувати всіма аспектами телефонного зв'язку через веб-інтерфейс або спеціалізоване програмне забезпечення. Це спрощує керування системою, включаючи додавання нових ліній, налаштування прав доступу і моніторинг використання.
  • Надійність. Технологія SIP-Транк забезпечує відмовостійкість номерів та не використовує фіксований наскрізний маршрут, як традиційні телефонні лінії, що дозволяє уникати проблем або збоїв мережі.
  • Безпека. На відміну від більш ранніх телефонних систем, SIP-Транки є виділеними підключеннями для ваших викликів, що забезпечує захист від несанкціонованого доступу в мережі.
  • Інтеграція з іншими системами. SIP-Транк можна легко інтегрувати з іншими корпоративними системами, такими як CRM, ERP і системи обліку викликів. Це дозволяє підприємствам створювати повністю інтегровані рішення для ефективного управління клієнтським обслуговуванням та бізнес-процесами.

За допомогою "Макснет" ви можете приєднатись до числа інших компаній, які вже користуються перевагами транкінгу для бізнесу. Щоб дізнатися подробиці та оформити підключення послуги SIP-Trunk, залиште заявку на нашому сайті.

Коментарі

0

Еще комментарии