0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Як працює IP-телефонія і для чого вона незамінна

Головна /

Блог

/

Як працює IP-телефонія і для чого вона незамінна

Як працює IP-телефонія і для чого вона незамінна

12.03.2023

Бізнес

21311

Який телефон Ви використовуєте, щоб зв'язатися з рідними? Чим користуєтесь для зв'язку на роботі? І таки шо робити, якщо потрібно дзвонити троюрідній бабусі в Ізраїль? Сьогодні ми поговоримо про ефективні канали телефонного зв'язку, зокрема, про IP-телефонію.

Мобільний зв’язок і месенджери грунтовно потіснили традиційну телефонію в деяких галузях нашого життя. Однак IP-телефонія, що прийшла на зміну аналоговій, стала ефективним інструментом бізнесу і не поступається позиціями вже багато років.

Як працює IP-телефонія

Технологія має на увазі передачу сигналу з використанням інтернет-протокола. Мова співрозмовника — це звук, а точніше — аналоговий сигнал. Обладнання приймає його, кодує в цифровий формат, стискає і відправляє до каналу зв'язку — мережу Інтернет. На приймальному боці дії виконуються у зворотній послідовності, і другий співрозмовник чує мову.

IP-телефонія взяла зручність і зовнішній вигляд від класичного телефонного зв’язку і широкий набір можливостей від сучасних програм.

Як засіб ведення переговорів можна використовувати:

  • аналоговий телефон, обладнаний адаптером VoIP ATA;
  • комп’ютер з підключеною гарнітурою (мікрофон+навушники) і спеціальним програмним забезпеченням — софтфоном, яке імітує телефон;
  • IP-телефони (виглядають як звичайні телефони, але мають вихід в мережу);
  • мобільний телефон, який працює в мережах GSM і Wi-Fi (також із встановленим софтфоном).

Телефонія для бізнесу: можливості

У більшості випадків ця послуга актуальна для бізнесу, причому незалежно від його розміру. Сучасні call-центри, служби таксі і доставки, інтернет-магазини, медичні та фінансові компанії використовують в роботі IP-телефонію.

В цілому така технологія зв’язку підходить для будь-якої організації, в якій є постійний трафік дзвінків. Якщо це стосується Вашого місця роботи, зверніть увагу на переваги і набір можливостей IP-телефонії.

Телефонія для бізнесу дозволяє:

  1. Здійснювати дзвінки з будь-яких пристроїв. Це стосується як IP-телефонів, так і смартфонів, планшетів, комп'ютерів.
  2. Переадресовувати дзвінки. У випадку відсутності одного зі співробітників на робочому місці дзвінок переадресовується на мобільний номер іншого.
  3. Підключати багатоканальні номери. Вам не доведеться купувати безліч SIM-карток — один номер може обслуговувати одразу декілька телефонних ліній.
  4. Провести інтеграцію з CRM. В результаті Ви зможете вивантажувати статистику, щоб проаналізувати роботу співробітників / ефективність реклами / дізнатись про запити клієнтів.
  5. Здійснювати безкоштовні дзвінки всередині мережі. IP-телефонія дає можливість Вашим співробітникам безкоштовно спілкуватися між собою за допомогою коротких номерів і здійснювати максимально доступні дзвінки на номери інших операторів.
  6. Приймати дзвінки прямо з сайту. Таким чином клієнти зможуть в один клік зв'язуватися з відділом продажів або дзвонити на окремий внутрішній номер.

Сьогодні віртуальна телефонія знаходить широке застосування власниками бізнесу в Україні. Затребуваності технології сприяють декілька факторів. По-перше, це простота використання: на відміну від звичайної телефонії, що потребує прокладання телефонного кабеля, в цьому разі достатньо IР-телефону або софтфону і доступу в Інтернет. По-друге, дана технологія дозволяє організувати мобільний офіс для тих співробітників, які часто знаходяться у відрядженнях, щоб вони мали можливість підключатися до нарад з будь-якого місця, де є Інтернет. По-третє, в інтерфейсі віртуальної АТС можна налаштувати відображення цифрового номеру під час вихідних дзвінків, щоб клієнти могли бачити Ваш номер.

Переваги технології

Якщо Ви підключаєте IP-телефонію з багатоканальним номером і хмарною АТС, Ви отримуєте:

  • підвищення ефективності обробки вхідних і здійснення вихідних дзвінків у рази;
  • відсутність пропущених викликів;
  • максимально просте об’єднання територіально рознесених офісів в одну мережу;
  • відсутність прив'язки до провайдера Інтернету, переїзд офісу без проблем;
  • красивий номер телефону.

Всі ці особливості допомагають бізнесу в трьох напрямках: доходи, імідж та впізнаваність. Підключивши послугу, можна уникнути витрат, пов’язаних з повторним розгортанням телефонної мережі при переїзді, і втрат через пропущені дзвінки, як результат — угод, що не відбулися.

Якщо говорити про персональне використання — це зручний інструмент для скорочення витрат при здійсненні дзвінків на міські телефони.

Голосове меню і 0800

Окремо варто відзначити круті плюшки, які можна буде підключити разом з IP-телефонією. Напевно Ви знаєте про існування гарячої лінії 0800. Наявність такого номеру означає, що всередині країні Ви можете дзвонити його власнику цілком безкоштовно. Погодьтеся, приємно не витрачатися на дзвінки з мобільного на міські номери?

Номер 0800 легко підключити, для цього не обов'язково бути юридичною особою. Порядок простий: Ви вибираєте комбінацію цифр, а ми налаштовуємо доступи до номеру, з якого Вам зручно приймати дзвінки.

Це впровадження суттєво підвищує кількість вхідних дзвінків. Але що, якщо співробітникам буде важко з ними справлятися? Тут на допомогу приходить інший інструмент — голосове меню. Це записане повідомлення, яке вітає користувача і пропонує зробити вибір, щоб прослухати потрібну інформацію або з'єднати з відповідним оператором.

Після привітання можна запустити повідомлення з актуальною інформацією або частими питаннями (наприклад: «Наш сайт не працює, пишіть в Telegram» або «Сьогоднішня пропозиція дня — піца зі знижкою!»). Таким чином ми відсіємо клієнтів, які помилково подзвонили, і тих, хто знайде відповідь на запитання, яке його цікавило. Відповідаючи на популярні питання ще до того, як Вам їх задали, Ви економите свій і клієнтський час.

Далі абоненти, які не поклали слухавку, повинні вибрати, якого характеру питання їх цікавить, щоб дзвінок був направлений потрібному оператору.

Таким чином здійснюється правильний розподіл дзвінків.

Як відбувається підключення

Для абонента все максимально просто. Потрібно просто встановити програму на пристрої, які будуть використовуватися для дзвінків, ввести логін-пароль і здійснювати дзвінки. Всі роботи з налаштування ведуться на боці оператора зв'язку. Якщо використовуються звичайні телефони, додатково знадобиться VoIP-шлюз, який забезпечить передачу сигналу по інтернет-протоколу.

Як бачите, все доволі просто і не потребує ніяких складних маніпуляцій, особливо від абонента. Ми сподіваємося, що ця стаття була корисною і, можливо, у Вас або Ваших знайомих є необхідність у зручному та недорогому каналі зв’язку.

Детальніше про послугу «IP-телефонія» за телефоном 0800-31-8831

Коментарі

0

Еще комментарии