0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

10 найпопулярніших телеканалів серед користувачів послуги “Телебачення” від “Макснет” у червні-серпні 2023 року

Головна /

Блог

/

10 найпопулярніших телеканалів серед користувачів послуги “Телебачення” від “Макснет” у червні-серпні 2023 року

10 найпопулярніших телеканалів серед користувачів послуги “Телебачення” від “Макснет” у червні-серпні 2023 року

29.09.2023

Телебачення

18483

Сьогодні одним з основних джерел інформації та розваг для людей у всьому світі є телевізійні канали. Їх різноманіття дає глядачам можливість вибирати та дивитися такі програми, як новини, спорт, шоу, кіно різних жанрів, музичні кліпи і т.д. А телекомпанії, які забезпечують глядачів відповідним контентом, мають значний вплив на суспільство, оскільки сприяють формуванню громадської думки та впливають на поведінку людей.

З огляду на те, наскільки важливу роль грає телебачення у сучасному світі, ми вирішили поцікавитися, які телеканали є фаворитами у користувачів послуги “Телебачення” від “Макснет”. Як джерело інформації для аналізу були використані статистичні дані переглядів IPTV-телебачення. За період, що аналізується, було обрано три місяці (червень-серпень) 2023 року. Тож далі пропонуємо Вашій увазі рейтинг найпопулярніших влітку цього року TV каналів.

Топ-10 телеканалів, які абоненти “Макснет” найчастіше переглядали влітку 2023 року


Впродовж усього літа рейтинг очолював загальноукраїнський телеканал “ICTV” з відповідною часткою 7,23% у червні, 7,52% у липні та 6,93% у серпні. Друге місце посів український розважальний телеканал “Новий канал”, частка переглядів якого у літні місяці коливалася від 6,25% у червні до 6,65% у серпні, трохи просівши до позначки в 6,06% у липні. До трійки лідерів увійшов і загальнонаціональний український телеканал “СТБ”, частка переглядів якого за період, що розглядається, знаходилася практично на одному рівні: 5,52% у червні, 5,70% у липні, 5,68% у серпні.

Четверте та п'яте місця протягом перших двох літніх місяців посідали загальноукраїнський телеканал “ICTV 2” (з частками 5,31% у червні та 4,76% у липні) та український загальнонаціональний телеканал “2+2” (з частками 4,66% у червні та 4,36% у липні). А в серпні “2+2” трохи випередив за популярністю “ICTV 2”, зібравши 4,59% переглядів на противагу 4,45% у сусіда знизу.

Шостий рядок впродовж літа впевнено займав фільмовий телеканал “4ever Cinema” з часткою переглядів 4,11% у червні, 3,85% у липні та 4,05% у серпні. У червні-липні сьоме місце незмінно належало фільмовому телеканалу “4ever Drama” (3,91% у червні та 3,69% у липні). А от у серпні “4ever Drama” з часткою 3,40% було посунуто на восьме місце каналом “1+1 UA” з часткою 3,75%, який у попередні місяці посідав восьме місце з часткою 3,78% (червень) та 3,54% (липень).

На дев'ятому рядку в червні розташувався загальноукраїнський розважальний телеканал “Бігуді”, орієнтований на жіночу аудиторію 18-50 років (2,78% частки). У наступні два місяці він покинув першу десятку в рейтингу, і в липні замість нього дев'яту позицію зайняв розважальний телеканал “ТЕТ” з 2,80% частки, а в серпні — національний телеканал “1+1” з 2,84% частки.

А замикали першу десятку весь цей час різні телеканали з практично однаковою частотою переглядів: у червні — фільмовий телеканал “4ever Theater” з часткою 2,69%, у липні — загальноукраїнський телеканал “НТН” з часткою 2,61%, у серпні — розважальний телеканал “ТЕТ” з часткою 2,68%.

Розподіл впливу медіагруп та аналіз результатів перегляду телевізійних каналів


Як видно з діаграм, більшість телеканалів (70-80%), які потрапляли до ТОП-10 протягом червня-серпня 2023 року, є національними. Чотири телеканали з рейтингової десятки (“Новий канал”, “СТБ”, “ICTV”, “ICTV 2”) належать українському медіахолдингу “Starlight Media”, ще п'ять (“1+1”, “1+1 UA”, “2+2”, “TET”, “Бігуді”) входять до українського медіаконгломерату “1+1 Медіа”, один (“НТН”) — до українського медіаконгломерату “Inter Media Group”.

Серед каналів, які потрапили до рейтингу, є й іноземні. Це “4ever Cinema”, “4ever Drama” та “4ever Theater”, у програмі яких представлені фільми XX століття в різних жанрах. Зважаючи на те, що два останні телеканали розпочали мовлення зовсім недавно (1 січня 2023 року), то потрапляння до десятки лідерів за переглядами українських глядачів вже за пів року — досить високий результат для них.

Одним з чинників незмінного лідерства в рейтингу “ICTV” є цілодобова трансляція телеканалом інформаційного марафону “Єдині новини”, починаючи з 24 лютого 2022 року — першого ж дня російського вторгнення в Україну. До того ж в етері “ICTV” відсутня реклама, що теж сприяє такій прихильності з боку глядачів.

Крім “ICTV”, телемарафон “Єдині новини” присутній у програмі таких українських телеканалів, як “СТБ”, “1+1”, “1+1 UA”. Потрапляння “СТБ” до трійки перших за переглядами телеканалів теж цілком зрозуміло, адже на момент формування рейтингу в його етері вже більше року не транслювалися радянські і російські фільми.

Підсумки та прогнози щодо майбутнього популярних телеканалів

Як показує рейтинг, наразі споживання фільмового контенту поступається тільки новинному, що в нинішніх реаліях цілком зрозуміло: український глядач намагається бути в курсі актуальних подій у своїй країні, тож “тримає руку на пульсі”. Проте бажання час від часу відволікатися від інформаційного потоку бере своє, тому перемикання уваги, зокрема на перегляд розважального контенту, є передбачуваною тенденцією.

Щодо перспектив розвитку телевізійних каналів свою думку озвучила і керівниця відділу розвитку ТБ ТОВ “Макснет” Олена Бурнаєва: "Оскільки важливо забезпечувати глядачів не лише потужним інформаційним мовленням, а й надавати доступ до актуального художнього й розважального контенту, з високою ймовірністю можна очікувати подальшого розвитку розважально-інформаційних програм на основних каналах медіагруп. Адже перегляд саме такого типу контенту дозволяє відволіктися від важких думок і дає можливість людській психіці відпочити. Тому, скоріш за все, будемо спостерігати за подальшим успіхом таких каналів. А підтвердити чи спростувати мій прогноз зможе аналіз телевізійних рейтингів наступних місяців."

Так що ми і надалі плануємо робити подібні аналітичні статті на основі отриманих статистичних даних про теледивлення абонентами “Макснет”. А ви поки можете залишати коментарі, чи був вам цікавий матеріал такого формату.

Коментарі

0

Еще комментарии