Помилка
Помилка
Помилка
Підписка оформлена
Заявка успішно відправлена
Помилка
Повідомлення відправлено
Помилка
За Вашою адресою є покриття «Макснет»
Заявка успішно відправлена
Покриття відсутнє
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Запит успішно відправлено
Помилка
Резюме успішно відправлено
Заявку на перенесення домену успішно відправлено
Помилка
29.09.2023
Телебачення
21455
Сьогодні одним з основних джерел інформації та розваг для людей у всьому світі є телевізійні канали. Їх різноманіття дає глядачам можливість вибирати та дивитися такі програми, як новини, спорт, шоу, кіно різних жанрів, музичні кліпи і т.д. А телекомпанії, які забезпечують глядачів відповідним контентом, мають значний вплив на суспільство, оскільки сприяють формуванню громадської думки та впливають на поведінку людей.
З огляду на те, наскільки важливу роль грає телебачення у сучасному світі, ми вирішили поцікавитися, які телеканали є фаворитами у користувачів послуги “Телебачення” від “Макснет”. Як джерело інформації для аналізу були використані статистичні дані переглядів IPTV-телебачення. За період, що аналізується, було обрано три місяці (червень-серпень) 2023 року. Тож далі пропонуємо Вашій увазі рейтинг найпопулярніших влітку цього року TV каналів.
Топ-10 телеканалів, які абоненти “Макснет” найчастіше переглядали влітку 2023 року
Впродовж усього літа рейтинг очолював загальноукраїнський телеканал “ICTV” з відповідною часткою 7,23% у червні, 7,52% у липні та 6,93% у серпні. Друге місце посів український розважальний телеканал “Новий канал”, частка переглядів якого у літні місяці коливалася від 6,25% у червні до 6,65% у серпні, трохи просівши до позначки в 6,06% у липні. До трійки лідерів увійшов і загальнонаціональний український телеканал “СТБ”, частка переглядів якого за період, що розглядається, знаходилася практично на одному рівні: 5,52% у червні, 5,70% у липні, 5,68% у серпні.
Четверте та п'яте місця протягом перших двох літніх місяців посідали загальноукраїнський телеканал “ICTV 2” (з частками 5,31% у червні та 4,76% у липні) та український загальнонаціональний телеканал “2+2” (з частками 4,66% у червні та 4,36% у липні). А в серпні “2+2” трохи випередив за популярністю “ICTV 2”, зібравши 4,59% переглядів на противагу 4,45% у сусіда знизу.
Шостий рядок впродовж літа впевнено займав фільмовий телеканал “4ever Cinema” з часткою переглядів 4,11% у червні, 3,85% у липні та 4,05% у серпні. У червні-липні сьоме місце незмінно належало фільмовому телеканалу “4ever Drama” (3,91% у червні та 3,69% у липні). А от у серпні “4ever Drama” з часткою 3,40% було посунуто на восьме місце каналом “1+1 UA” з часткою 3,75%, який у попередні місяці посідав восьме місце з часткою 3,78% (червень) та 3,54% (липень).
На дев'ятому рядку в червні розташувався загальноукраїнський розважальний телеканал “Бігуді”, орієнтований на жіночу аудиторію 18-50 років (2,78% частки). У наступні два місяці він покинув першу десятку в рейтингу, і в липні замість нього дев'яту позицію зайняв розважальний телеканал “ТЕТ” з 2,80% частки, а в серпні — національний телеканал “1+1” з 2,84% частки.
А замикали першу десятку весь цей час різні телеканали з практично однаковою частотою переглядів: у червні — фільмовий телеканал “4ever Theater” з часткою 2,69%, у липні — загальноукраїнський телеканал “НТН” з часткою 2,61%, у серпні — розважальний телеканал “ТЕТ” з часткою 2,68%.
Розподіл впливу медіагруп та аналіз результатів перегляду телевізійних каналів
Як видно з діаграм, більшість телеканалів (70-80%), які потрапляли до ТОП-10 протягом червня-серпня 2023 року, є національними. Чотири телеканали з рейтингової десятки (“Новий канал”, “СТБ”, “ICTV”, “ICTV 2”) належать українському медіахолдингу “Starlight Media”, ще п'ять (“1+1”, “1+1 UA”, “2+2”, “TET”, “Бігуді”) входять до українського медіаконгломерату “1+1 Медіа”, один (“НТН”) — до українського медіаконгломерату “Inter Media Group”.
Серед каналів, які потрапили до рейтингу, є й іноземні. Це “4ever Cinema”, “4ever Drama” та “4ever Theater”, у програмі яких представлені фільми XX століття в різних жанрах. Зважаючи на те, що два останні телеканали розпочали мовлення зовсім недавно (1 січня 2023 року), то потрапляння до десятки лідерів за переглядами українських глядачів вже за пів року — досить високий результат для них.
Одним з чинників незмінного лідерства в рейтингу “ICTV” є цілодобова трансляція телеканалом інформаційного марафону “Єдині новини”, починаючи з 24 лютого 2022 року — першого ж дня російського вторгнення в Україну. До того ж в етері “ICTV” відсутня реклама, що теж сприяє такій прихильності з боку глядачів.
Крім “ICTV”, телемарафон “Єдині новини” присутній у програмі таких українських телеканалів, як “СТБ”, “1+1”, “1+1 UA”. Потрапляння “СТБ” до трійки перших за переглядами телеканалів теж цілком зрозуміло, адже на момент формування рейтингу в його етері вже більше року не транслювалися радянські і російські фільми.
Підсумки та прогнози щодо майбутнього популярних телеканалів
Як показує рейтинг, наразі споживання фільмового контенту поступається тільки новинному, що в нинішніх реаліях цілком зрозуміло: український глядач намагається бути в курсі актуальних подій у своїй країні, тож “тримає руку на пульсі”. Проте бажання час від часу відволікатися від інформаційного потоку бере своє, тому перемикання уваги, зокрема на перегляд розважального контенту, є передбачуваною тенденцією.
Щодо перспектив розвитку телевізійних каналів свою думку озвучила і керівниця відділу розвитку ТБ ТОВ “Макснет” Олена Бурнаєва: "Оскільки важливо забезпечувати глядачів не лише потужним інформаційним мовленням, а й надавати доступ до актуального художнього й розважального контенту, з високою ймовірністю можна очікувати подальшого розвитку розважально-інформаційних програм на основних каналах медіагруп. Адже перегляд саме такого типу контенту дозволяє відволіктися від важких думок і дає можливість людській психіці відпочити. Тому, скоріш за все, будемо спостерігати за подальшим успіхом таких каналів. А підтвердити чи спростувати мій прогноз зможе аналіз телевізійних рейтингів наступних місяців."
Так що ми і надалі плануємо робити подібні аналітичні статті на основі отриманих статистичних даних про теледивлення абонентами “Макснет”. А ви поки можете залишати коментарі, чи був вам цікавий матеріал такого формату.
Оцінити
5.0
Поділитися
Коментарі
0
Еще комментарии