Поділитися
Шановні харків'яни!
Через введення ряду обмежень і заходів, пов'язаних з поширенням коронавіруса в Україні, компанія «Макснет» внесла відповідні зміни у політику роботи. Ці заходи прийняті в інтересах захисту здоров'я наших абонентів і співробітників. У першу чергу, для обмеження взаємодії та запобігання скупченню людей, ми тимчасово припинили роботу нашого центру обслуговування абонентів.
З усіх питань вас проконсультують за телефоном і в чаті оператори нашого сервісно-інформаційного центру. Разом із цим, всі співробітники компанії, які можуть виконувати обов'язки дистанційно, переведені на віддалений режим роботи.
Доступ до світових ресурсів інформації в умовах, що склалися, є гострою необхідністю. Ми усвідомлюємо рівень відповідальності та робимо все, що від нас залежить, щоб надавати послуги у штатному режимі.
Тому підключення та сервісне обслуговування абонентів не припиняється. Однак, з урахуванням ситуації, можуть бути коригування у графіку, тому просимо поставитися до цього з розумінням. Про всі зміни ми повідомляємо заздалегідь у телефонному режимі. З метою дотримання правил безпеки наші співробітники, які контактують з абонентами, використовують такі засоби:
Заявка успішно відправлена
Помилка
Повідомлення відправлено
Помилка
За Вашою адресою є покриття «Макснет»
Заявка успішно відправлена
Покриття відсутнє
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Запит успішно відправлено
Помилка
Резюме успішно відправлено
Заявку на перенесення домену успішно відправлено
Помилка
Помилка
На жаль, сталася помилка. Спробуйте повторити спробу.
Відгук успішно відправлено
Дякуємо, Ваш відгук успішно відправлений, і буде опублікований на сайті після проходження модерації