Помилка
Помилка
Помилка
Підписка оформлена
Заявка успішно відправлена
Помилка
Повідомлення відправлено
Помилка
За Вашою адресою є покриття «Макснет»
Заявка успішно відправлена
Покриття відсутнє
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Запит успішно відправлено
Помилка
Резюме успішно відправлено
Заявку на перенесення домену успішно відправлено
Помилка
27.03.2018
Макснет
25132
У рамках проєкту «Макснет» в обличчях» ми продовжуємо розповідати про людей, які працюють у компанії. Цього разу ми поспілкувалися з керівником сервісно-інформаційного центру (СІЦ) Уляною Макогон. Вона прийшла в «Макснет» ще студенткою, щоб отримати перший досвід роботи, а через декілька років очолила один з найбільших відділів компанії. Про професійне зростання, можливості для молодих спеціалістів, а також про те, які якості повинні мати співробітники «Макснет», читайте в нашому інтерв'ю.
— Ви працюєте в «Макснет» вже більше шести років. Як починався Ваш професійний шлях у компанії?
— У компанію прийшла, коли ще була студенткою. На той момент два моїх однокурсника вже працювали в технічній підтримці і були задоволені своєю роботою. Хлопці сказали, що в абонентський відділ йде набір співробітників, і я вирішила відправити резюме. Мені передзвонили і запропонували під’їхати на навчання. Ось так під'їхала і залишилася (сміється).
— Ви отримували освіту за напрямом «Телекомунікації»? Чи робота не була пов'язана з Вашою спеціальністю?
— Ні, з моєю освітою вона ніяк не пов'язана. Закінчувала ХАІ за спеціальністю «Інженер-конструктор».
— Сьогодні Ви керуєте сервісно-інформаційним центром «Макснет». Яку посаду Ви займали, коли тільки прийшли в компанію?
— Прийшла на посаду спеціаліста абонентського відділу. Основними моїми обов'язками були консультація абонентів з послуг компанії та прийняття заявок на підключення. Тоді працювати було набагато простіше, тому що було менше абонентів і менше заявок. Зараз все по-іншому: зона покриття збільшується, структура відділу змінилася, інші вимоги до співробітників, ну і умови роботи теж змінилися, зрозуміло, у кращий бік.
— А як Ви стали керівником відділу?
— Мій шлях був довгим (посміхається). Я працювала спеціалістом абонентського відділу, потім перевели до відділу технічної підтримки, а по суботах підміняла дівчат, які працювали в Центрі обслуговування абонентів (ЦОА). Пізніше одна дівчинка-адміністратор пішла в декрет, і мені запропонували піти на її місце. Адміністратором в ЦОА я пропрацювала півтора чи два роки, після чого знову повернулася в СІЦ. Трохи пізніше, після зміни структури відділу, мене перевели на посаду спеціаліста бек-офісу. А потім вже заміняла керівника і доросла до моєї теперішньої посади. Сталося так, що, завдяки роботі на різних позиціях, у мене було розуміння роботи всіх напрямів.
— Що входить до обов'язків керівника СІЦ?
— Основне моє завдання — розвивати відділ. Цей розвиток включає безліч різних підзавдань — набирати нових людей, брати участь у їх підготовці та адаптації, готувати регламенти, інструкції для вдосконалення робочих процесів, складати графіки роботи. Іноді, коли є необхідність, допомагаю колегам в обробці телефонних дзвінків, тому не забуваю, що таке спілкування з абонентами.
— Чи змінилося Ваше життя після приходу в «Макснет»?
— Звісно, воно змінилося. Це моя перша робота. Я виросла професійно і вибрала напрямок, в якому розвиваюся вже декілька років.
— За час роботи в «Макснет» Вам вдалося побудувати кар'єру, починаючи з посади оператора. Чи були у Вас від самого початку цілі зростати і розвиватися саме в цій компанії?
— Перш за все, я почала працювати, щоб перестати бути фінансово залежною від батьків. А потім вже, пропрацювавши якийсь час, закінчивши інститут, звісно, захотілося зростати професійно, розвиватися в напрямку діяльності компанії.
— Чому вдалося навчитися за роки роботи в «Макснет»?
— Дуже багато чому, навіть складно виділити щось одне. Мені доводилося спілкуватися по телефону з великою кількістю людей, це відбило мені любов до тривалих телефонних розмов (сміється), але дало і свій плюс. Я навчилася стримувати свої емоції, спокійно реагувати на будь-які питання і в цілому почала ставитися до людей із терпінням. Навчилася не просто слухати, а чути людей.
Загалом окремим пластом знань, отриманих у «Макснет», є технічна частина. Тут я освоїла дуже багато, починаючи з елементарного, з азів. Ще саме в «Макснет» отримала досвід управління персоналом. Командувати я, напевно, полюбляла завжди (сміється), але це було на емоційному рівні. Зараз — це вже не командування, а саме управління, вміння вибудовувати відносини і створювати команду. Навчилася працювати в режимі багатозадачності, планувати свою діяльність і прагнути до самовдосконалення, що дуже важливо для моєї теперішньої посади. Зараз намагаюся продовжувати розвиватися в цьому напряму.
— А Вам за цей час вдалося чомусь навчити інших?
— Не можу сказати, що я, у прямому розумінні цього слова, когось вчу. У нас є програма навчання, якою займаються координатори напрямів. Я беру участь у перевірці того, чому навчилися стажери, і вже через тиждень можу зрозуміти, чи підходить нам ця людина чи ні. Можу сказати спеціалісту або його наставнику, які проблеми в роботі бачу, що потрібно допрацювати, на що звернути увагу.
— Що Ви можете назвати своїм головним професійним досягненням?
— Гадаю, головні досягнення — це моє професійне зростання і зростання показників СІЦ. Різні позитивні зміни у відділі, яких за час моєї роботи було багато, я не можу і не буду приписувати особисто собі, так як працюю в команді і всі зміни завжди обговорювалися та впроваджувалися колегіально.
— Які якості повинні бути у людини, яка хоче побудувати кар'єру в СІЦ?
— У нас раніше була плинність кадрів, що властиве такій сфері діяльності. Це досить стресова робота. Випадки бувають різні і буває складно спілкуватися з абонентами, які дзвонять з питанням: «Чому не працює Інтернет?».
Зараз ми трохи змінили стратегію відбору співробітників. Ми намагаємося приймати людей, які дійсно хочуть працювати. Це можуть бути і студенти, і люди старшого віку. Зараз у СІЦ працюють співробітники, які зацікавлені не тільки в роботі, але і в подальшому зростанні. Хоча в нас і не найвища зарплата на старті, зате помітні перспективи зростання як у відділі, так і в компанії в цілому. Багато з теперішніх співробітників компанії починали кар'єру з роботи в СІЦ. Наприклад, із СІЦ виросли наші системні адміністратори, технічні спеціалісти і керівники підрозділів.
Більшу частину знань і навичок з технічної частини вони отримали тут. І це завдяки тому, що в них було бажання вчитися, розвиватися. Їм був цікавий цей напрям, вони вчили щось нове не тільки в рамках корпоративного навчання, але й самостійно, постійно ставили запитання. Тому я вже з впевненістю можу казати, що у нас затримуються саме ті люди, які не просто хочуть заробляти гроші, а прагнуть при цьому розвитку.
— Що Ви можете порадити спеціалістам, які тільки починають свою кар'єру в «Макснет»?
— Ставити перед собою цілі і докладати зусиль, щоб їх досягти. Займатися саморозвитком, комунікувати з людьми і не боятися ставити запитання. Ну і крім цього, робота в СІЦ потребує емоційного залучення, як і будь-яка робота з людьми. Ми намагаємося створити максимально комфортні умови і надати відповідне навчання, щоб співробітникам хотілося працювати у нас. Але при цьому чекаємо і від людини якоїсь віддачі, дуже важливо, щоб співробітник не був байдужий до того, що він робить.
— Ви присвятили цій компанії багато років і, напевно, вона для Вас стала чимось більшим, ніж робота. Що для Вас «Макснет»?
— Я зараз, скоріш за все, повторю те, що вже говорили інші, але для мене це другий дім. У нас завжди в СІЦ був класний колектив, незважаючи на те, що склад відділу періодично оновлюється. Цей відділ для мене вже давно став рідним, тут всі настільки улюблені і позитивні (посміхається), що приходячи на роботу, почуваєшся як вдома.
У мене є знайомі, які ходять на роботу як на каторгу, їх все дратує, вони працюють від вихідних до вихідних. Про себе можу сказати зовсім протилежне: я завжди йду на роботу в гарному настрої, тому що дуже люблю наш колектив і отримую задоволення від того, чим я займаюся.
Оцінити
4.9
Поділитися
Коментарі
0
Еще комментарии