Помилка
Помилка
Помилка
Підписка оформлена
Заявка успішно відправлена
Помилка
Повідомлення відправлено
Помилка
За Вашою адресою є покриття «Макснет»
Заявка успішно відправлена
Покриття відсутнє
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Запит успішно відправлено
Помилка
Резюме успішно відправлено
Заявку на перенесення домену успішно відправлено
Помилка
12.03.2023
Бізнес
21102
Який телефон Ви використовуєте, щоб зв'язатися з рідними? Чим користуєтесь для зв'язку на роботі? І таки шо робити, якщо потрібно дзвонити троюрідній бабусі в Ізраїль? Сьогодні ми поговоримо про ефективні канали телефонного зв'язку, зокрема, про IP-телефонію.
Мобільний зв’язок і месенджери грунтовно потіснили традиційну телефонію в деяких галузях нашого життя. Однак IP-телефонія, що прийшла на зміну аналоговій, стала ефективним інструментом бізнесу і не поступається позиціями вже багато років.
Як працює IP-телефонія
Технологія має на увазі передачу сигналу з використанням інтернет-протокола. Мова співрозмовника — це звук, а точніше — аналоговий сигнал. Обладнання приймає його, кодує в цифровий формат, стискає і відправляє до каналу зв'язку — мережу Інтернет. На приймальному боці дії виконуються у зворотній послідовності, і другий співрозмовник чує мову.
IP-телефонія взяла зручність і зовнішній вигляд від класичного телефонного зв’язку і широкий набір можливостей від сучасних програм.
Як засіб ведення переговорів можна використовувати:
Телефонія для бізнесу: можливості
У більшості випадків ця послуга актуальна для бізнесу, причому незалежно від його розміру. Сучасні call-центри, служби таксі і доставки, інтернет-магазини, медичні та фінансові компанії використовують в роботі IP-телефонію.
В цілому така технологія зв’язку підходить для будь-якої організації, в якій є постійний трафік дзвінків. Якщо це стосується Вашого місця роботи, зверніть увагу на переваги і набір можливостей IP-телефонії.
Телефонія для бізнесу дозволяє:
Сьогодні віртуальна телефонія знаходить широке застосування власниками бізнесу в Україні. Затребуваності технології сприяють декілька факторів. По-перше, це простота використання: на відміну від звичайної телефонії, що потребує прокладання телефонного кабеля, в цьому разі достатньо IР-телефону або софтфону і доступу в Інтернет. По-друге, дана технологія дозволяє організувати мобільний офіс для тих співробітників, які часто знаходяться у відрядженнях, щоб вони мали можливість підключатися до нарад з будь-якого місця, де є Інтернет. По-третє, в інтерфейсі віртуальної АТС можна налаштувати відображення цифрового номеру під час вихідних дзвінків, щоб клієнти могли бачити Ваш номер.
Переваги технології
Якщо Ви підключаєте IP-телефонію з багатоканальним номером і хмарною АТС, Ви отримуєте:
Всі ці особливості допомагають бізнесу в трьох напрямках: доходи, імідж та впізнаваність. Підключивши послугу, можна уникнути витрат, пов’язаних з повторним розгортанням телефонної мережі при переїзді, і втрат через пропущені дзвінки, як результат — угод, що не відбулися.
Якщо говорити про персональне використання — це зручний інструмент для скорочення витрат при здійсненні дзвінків на міські телефони.
Голосове меню і 0800
Окремо варто відзначити круті плюшки, які можна буде підключити разом з IP-телефонією. Напевно Ви знаєте про існування гарячої лінії 0800. Наявність такого номеру означає, що всередині країні Ви можете дзвонити його власнику цілком безкоштовно. Погодьтеся, приємно не витрачатися на дзвінки з мобільного на міські номери?
Номер 0800 легко підключити, для цього не обов'язково бути юридичною особою. Порядок простий: Ви вибираєте комбінацію цифр, а ми налаштовуємо доступи до номеру, з якого Вам зручно приймати дзвінки.
Це впровадження суттєво підвищує кількість вхідних дзвінків. Але що, якщо співробітникам буде важко з ними справлятися? Тут на допомогу приходить інший інструмент — голосове меню. Це записане повідомлення, яке вітає користувача і пропонує зробити вибір, щоб прослухати потрібну інформацію або з'єднати з відповідним оператором.
Після привітання можна запустити повідомлення з актуальною інформацією або частими питаннями (наприклад: «Наш сайт не працює, пишіть в Telegram» або «Сьогоднішня пропозиція дня — піца зі знижкою!»). Таким чином ми відсіємо клієнтів, які помилково подзвонили, і тих, хто знайде відповідь на запитання, яке його цікавило. Відповідаючи на популярні питання ще до того, як Вам їх задали, Ви економите свій і клієнтський час.
Далі абоненти, які не поклали слухавку, повинні вибрати, якого характеру питання їх цікавить, щоб дзвінок був направлений потрібному оператору.
Таким чином здійснюється правильний розподіл дзвінків.
Як відбувається підключення
Для абонента все максимально просто. Потрібно просто встановити програму на пристрої, які будуть використовуватися для дзвінків, ввести логін-пароль і здійснювати дзвінки. Всі роботи з налаштування ведуться на боці оператора зв'язку. Якщо використовуються звичайні телефони, додатково знадобиться VoIP-шлюз, який забезпечить передачу сигналу по інтернет-протоколу.
Як бачите, все доволі просто і не потребує ніяких складних маніпуляцій, особливо від абонента. Ми сподіваємося, що ця стаття була корисною і, можливо, у Вас або Ваших знайомих є необхідність у зручному та недорогому каналі зв’язку.
Детальніше про послугу «IP-телефонія» за телефоном 0800-31-8831
Оцінити
5.0
Поділитися
Коментарі
0
Еще комментарии