0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Як керувати послугами телефонії з особистого кабінету Макснет

Головна /

Блог

/

Як керувати послугами телефонії з особистого кабінету Макснет

Як керувати послугами телефонії з особистого кабінету Макснет

14.03.2025

Телефонія

26

У сучасному світі послуги телефонії стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Завдяки розвитку технологій користувачі тепер можуть зручно керувати своїми тарифами, витратами та іншими функціями безпосередньо з особистого кабінету на сайті оператора. Далі ми детально розглянемо, який функціонал доступний абонентам Макснет через інтерфейс особистого кабінету.

Можливості кабінету клієнта для абонентів телефонії

Все керування послугами телефонії знаходиться у розділі "Телефонний зв'язок". Тут ви можете побачити всі свої активні (підключені) послуги (номери) та додаткові послуги (Хмарна АТС, лінії тощо).


Послуги номерів клікабельні. Розкривши кожну з них, ви побачите тариф, вартість абонплати, кількість хвилин у пакеті (тарифі), вартість дзвінків понад тариф.

Окрім цього, ви можете самостійно керувати напрямами дзвінків, відкривати міжнародні дзвінки, обмежуватися тільки міськими.

А ще у блоці послуг номерів є можливість самостійно налаштовувати переадресацію. Для цього достатньо вказати номер, на який будуть переадресовуватися дзвінки, і зберегти налаштування. 

Також у розділі "Телефонний зв'язок" доступний калькулятор міжнародних тарифів. Вказавши номер, на який планує телефонувати, ви побачите вартість дзвінка.



Нижче, під блоком з активними послугами, ви побачите вкладку “Тарифи SIP”.


У свою чергу, “Тарифи SIP” розділені на дві інші вкладки: 

  • “Міжнародна тарифікація” із зазначенням переліку країн і вартості хвилини розмови.

  • “Тарифні плани”, де ви може порівняти свій тариф з іншими.

Під вкладкою “Тарифи SIP” знаходиться блок “Історія дзвінків”. Розкривши його, ви можете відфільтрувати потрібний номер і період, а також подивитися історію всіх дзвінків за цим номером.

У разі виникнення технічних питань щодо послуг телефонії натисніть на кнопку “Створити запит” в шапці сторінки. 

Після цього виберіть “Тех. підтримка телефонії”, вкажіть свій контактний номер, опишіть питання/проблему і залиште заявку. Наші технічні фахівці оброблять запит і зв’яжуться з вами.

З часом поточний інтерфейс особистого кабінету може змінюватися, але в цілому він залишиться інтуїтивно зрозумілим для користувачів послуг телефонії Макснет.

Коментарі

0

Еще комментарии