Помилка
Помилка
Помилка
Підписка оформлена
Заявка успішно відправлена
Помилка
Повідомлення відправлено
Помилка
За Вашою адресою є покриття «Макснет»
Заявка успішно відправлена
Покриття відсутнє
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Запит успішно відправлено
Помилка
Резюме успішно відправлено
Заявку на перенесення домену успішно відправлено
Помилка
14.03.2025
Телефонія
26
У сучасному світі послуги телефонії стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Завдяки розвитку технологій користувачі тепер можуть зручно керувати своїми тарифами, витратами та іншими функціями безпосередньо з особистого кабінету на сайті оператора. Далі ми детально розглянемо, який функціонал доступний абонентам Макснет через інтерфейс особистого кабінету.
Можливості кабінету клієнта для абонентів телефонії
Все керування послугами телефонії знаходиться у розділі "Телефонний зв'язок". Тут ви можете побачити всі свої активні (підключені) послуги (номери) та додаткові послуги (Хмарна АТС, лінії тощо).
Послуги номерів клікабельні. Розкривши кожну з них, ви побачите тариф, вартість абонплати, кількість хвилин у пакеті (тарифі), вартість дзвінків понад тариф.
Окрім цього, ви можете самостійно керувати напрямами дзвінків, відкривати міжнародні дзвінки, обмежуватися тільки міськими.
А ще у блоці послуг номерів є можливість самостійно налаштовувати переадресацію. Для цього достатньо вказати номер, на який будуть переадресовуватися дзвінки, і зберегти налаштування.
Також у розділі "Телефонний зв'язок" доступний калькулятор міжнародних тарифів. Вказавши номер, на який планує телефонувати, ви побачите вартість дзвінка.
Нижче, під блоком з активними послугами, ви побачите вкладку “Тарифи SIP”.
У свою чергу, “Тарифи SIP” розділені на дві інші вкладки:
Під вкладкою “Тарифи SIP” знаходиться блок “Історія дзвінків”. Розкривши його, ви можете відфільтрувати потрібний номер і період, а також подивитися історію всіх дзвінків за цим номером.
У разі виникнення технічних питань щодо послуг телефонії натисніть на кнопку “Створити запит” в шапці сторінки.
Після цього виберіть “Тех. підтримка телефонії”, вкажіть свій контактний номер, опишіть питання/проблему і залиште заявку. Наші технічні фахівці оброблять запит і зв’яжуться з вами.
З часом поточний інтерфейс особистого кабінету може змінюватися, але в цілому він залишиться інтуїтивно зрозумілим для користувачів послуг телефонії Макснет.
Оцінити
5.0
Поділитися
Коментарі
0
Еще комментарии