Помилка
Помилка
Помилка
Підписка оформлена
Заявка успішно відправлена
Помилка
Повідомлення відправлено
Помилка
За Вашою адресою є покриття «Макснет»
Заявка успішно відправлена
Покриття відсутнє
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Відгук успішно відправлено
Помилка
Запит успішно відправлено
Помилка
Резюме успішно відправлено
Заявку на перенесення домену успішно відправлено
Помилка
12.06.2019
Макснет
18224
У рамках проєкту «Макснет в обличчях» ми продовжуємо знайомити читачів нашого блогу зі співробітниками компанії. Сьогодні ми поговоримо з людиною, для якої робота в «Макснет» стала частиною нового життя. Йому вдалося не тільки освоїти нову професію, але й за три роки піднятися кар’єрними сходами від оператора сервісно-інформаційного центру до керівника одного з відділів компанії.
Як «Макснет» допоміг побудувати кар'єру, знайти себе і отримати впевненість у завтрашньому дні — читайте в інтерв’ю з керівником відділу по роботі з корпоративними клієнтами Дмитром Білоконем.
— Ви працюєте в «Макснет» вже більше чотирьох років. Розкажіть, яким був початок кар'єрного шляху в цій компанії.
— У 2015 році я прийшов у «Макснет», як кажуть, «з вулиці, за оголошенням». Тоді я тільки переїхав до Харкова і починав життя «з нуля». Мені хотілося спробувати себе в іншій сфері, і телекомунікації здалися мені достатньо цікавим напрямком.
Перша моя посада в «Макснет» — оператор в сервісно-інформаційному центрі (СІЦ). Але, чесно кажучи, я не очікував, що пропрацюю довго саме в цій компанії, так як на той момент розглядав роботу більше як «перевального пункту».
— Чим Ви займалися на попередньому місці роботи?
— До «Макснет» я працював у зовсім іншій сфері. У Харкові я не зміг знайти роботу за спеціальністю, так як у мене було недостатньо досвіду. Після переїзду у мене не було ані знайомих, ані зв'язків. Старт роботи в «Макснет» став моєю спробою знайти себе і перевернув моє життя з ніг на голову, в хорошому сенсі (посміхається).
— Чому тоді Ви вибрали «Макснет»?
— Я хотів спробувати себе саме в сфері телекомунікацій. До того як прийти працювати в «Макснет», я користувався послугами цієї компанії вже пів року. Мені все подобалося, особливо сподобався сам підхід до абонента. Мені запропонували акцію при підключенні, яка була дуже доречною, так як у мене тоді були фінансові труднощі. Ще мені сподобалось, як працював монтажник, який виконував підключення, після спілкування з ним у мене склалося дуже позитивне враження про саму компанію.
Я розглядав вакансії і в інших компаніях, але ця мені сподобалася найбільше, так як я був задоволений якістю послуг і знав, що це надійна організація, якій можна довіряти.
— Зараз Ви — керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами (В2В). Розкажіть, як Вам вдалося так стрімко піднятися кар’єрними сходами.
— Я став керівником не відразу. Близько 2 місяців я працював у СІЦ, а потім мені запропонували посаду адміністратора в центрі обслуговування абонентів (ЦОА). Адміністратором ЦОА я працював приблизно рік, за цей час набув багато корисних навичок і знань. Мені подобалася ця робота, але в якийсь момент я зрозумів, що вона доведена до автоматизму і вже не цікава мені.
У цей час у відділі В2В звільнилася посада «Спеціаліст з обслуговування абонентів». Мені запропонували перейти до цього відділу, і я із задоволенням погодився. Це було можливістю відкрити для себе новий горизонт.
Бізнес-абоненти — це завжди цікаві та нестандартні ситуації. Кожного дня я дізнавався щось нове і спілкувався з цікавими людьми, у яких був свій бізнес. Власне, це відбувається і до сьогодні.
Рік тому в нас відбулася реорганізація відділу, вона тривала близько шести місяців і впродовж цього часу відбувалися кадрові зміни. Раніше продажами займався один відділ, обслуговуванням — другий, а підключенням — третій. Рік тому всі ці функції по роботі з В2В абонентами став виконувати один відділ. Спочатку об'єдналися з продажами, на той момент я займався обслуговуванням самостійно. Пізніше в мене з'явився колега, а я став курирувати продажі та обслуговування. Через якийсь час відбулася ще одна модернізація — відділу додали функцію підключення. Це те, що на сьогоднішній день ми і робимо — повний цикл надання послуги: займаємося залученням абонентів, приймаємо заявки, виконуємо підключення та здійснюємо подальшу підтримку.
— Як думаєте, що сприяло Вашому кар’єрному зростанню?
— Думаю, навички комунікації, які мав на момент початку роботи тут. Спілкування з людьми давалося мені легко. Причому в ЦОА це була одна специфіка спілкування, більш приватна, а в В2В — зовсім інша. Критерії роботи з бізнес-абонентами виявилися більш близькими для мене.
— Пам’ятаєте, якою була компанія, коли Ви тільки починали працювати? Що змінилося за цей час?
— Розмір компанії. На моїх очах відбувався ріст і розвиток: з’являлися нові відділи і співробітники. Рік тому ми нарешті зібралися в один великий офіс, стало легше взаємодіяти, вирішувати питання.
Незмінними тут залишилися чуйність і товариськість співробітників, яку я помітив з першого дня роботи. У нас ніколи не залишають колег у біді, завжди допомагають і підказують у важкій ситуації. Це не залежить від статусу і посади співробітника. Ще в «Макснет» є підтримуюче середовище для розвитку тебе як особистості, також тут допомагають розкрити і реалізувати всі свої можливості.
— Чи змінилося Ваше життя після приходу в «Макснет»?
— Так, з початку роботи тут у мене народився син (посміхається, пауза). Маючи стабільну роботу, у мене з'явилася впевненість у завтрашньому дні. Ще у мене з'явилася фінансова можливість радувати своїх близьких.
— Що мотивує на роботу найбільше?
— По-перше, це оточення. У нас працюють люди, які завжди підтримують і надають допомогу. Також мотивують успішно завершені складні проєкти, особливо, якщо вони нестандартні. Найсильніша мотивація — коли отримуємо позитивний фідбек і новий абонент каже: «Мені все подобається, я задоволений вашою роботою».
— Який позитивний зворотній зв'язок отримуєте найчастіше?
— Часто чую про те, що ми надаємо більш якісні сервіси, ніж наші конкуренти. Співвідношення «ціна-якість» — найголовніший критерій, за яким нас обирають. Коли чую такі слова, я ще більше пишаюся, що працюю в цій компанії, так як ми, дійсно, круті (посміхається).
— Коли Ви займались обслуговуванням абонентів, скільки дзвінків за день доводилось обробляти?
— Зараз навантаження перерозподілене. Раніше у спокійний час приймав 20-30 дзвінків на день. Коли проводимо якісь роботи — близько 100 на день. Бувало таке, що заміняв інших співробітників, мій рекорд — коли у мене на столі було три телефони і ще мобільний (посміхається).
— Як зберігати внутрішню рівновагу, якщо з усіх боків атакують?
— Я спокійна людина за натурою. Якщо абонент дзвонить з метою виговоритися — я даю таку можливість. Потім я пускаю в хід навички ведення переговорів і свої знання, щоб максимально вичерпно відповісти абоненту і допомогти вирішити його питання.
— На даний момент, що Ви вважаєте найсильнішою стороною компанії?
— Це однозначно наша власна мережа, яка не знаходиться на аутсорсі, а обслуговується нашим персоналом. Її технічні характеристики дозволяють давати прямі швидкісні канали будь-якому абоненту в Харкові. Цим ми можемо похвалитися, такого немає в Харкові практично ні в кого. Іншими словами, ми можемо надавати більш якісну послугу за менших витрат для абонента.
— Як Ви можете описати співробітників компанії?
— Це порядні люди, які відповідально підходять до виконання своїх завдань. У кожного є свої цінності, кожен індивідуальний, але нас об'єднує загальна мета і місія компанії.
— Що Ви можете назвати своїм головним професійним досягненням за час роботи в «Макснет»?
— Я гадаю, це побудова відділу В2В у тому вигляді, в якому він зараз є, а також розвиток цього напрямку.
— Розкажіть детальніше про свій відділ. Наскільки складно ним керувати?
— За специфікою роботи мені доводиться спілкуватися як з менеджерами, які займаються продажами і обслуговуванням, так і з монтажниками, які виконують заявки. Таке різноспрямоване спілкування, з одного боку — непросте, але з іншого — і не занадто складне. Ми зібрали команду, в якій кожен знає, чим він займається, але може підстрахувати іншого.
Особисто для мене складним моментом є те, що за складом розуму я гуманітарій. Тому іноді глибоко вникнути в технічні аспекти буває проблематично. Базове розуміння механіки роботи мережі я отримав у рамках навчання в Корпоративному університеті «Макснет». Рік тому, коли до нашого відділу приєдналися монтажники, мені було необхідно розширити свої знання. Для мене дуже важливо, щоб я був підкований у технічних питаннях, так як іноді потрібно допомогти порадою або прийняти якесь рішення. Я не «технар», тому розуміння деяких моментів часом дається мені складно, але у нас завжди є з ким порадитися з тих чи інших питань.
— Які нові навички Ви отримали за час роботи в «Макснет»?
— Перш за все, навички організації та управління. Тепер я розумію, як об'єднати людей навколо єдиної мети і завдання. Іноді це непросто, не завжди буває все гладко, думки можуть розходитися, хтось може не підтримувати ту чи іншу пропозицію... Але мені вдається знаходити рішення для таких ситуацій. І допомагають в цьому саме навички ефективних комунікацій, які я намагаюсь постійно розвивати.
Також у «Макснет» я прокачав навичку бізнес-переговорів, зокрема, у випадках складних і конфліктних ситуацій.
— Поділіться Вашими професійними планами.
— Перш за все прагнемо автоматизувати роботу нашого відділу, хочемо піти від паперу і рутини в роботі. Хотілося б витрачати мінімум часу на звіти і максимум — на діяльність. Планую вибудувати всі процеси у відділі так, щоб він без збоїв працював як єдиний механізм. Шляхи досягнення цієї мети — навчання для персоналу і розширення штату. Будемо прокачувати ефективність і перебудовувати логістику.
— Є щось, чому Ви навчили колег за час роботи в «Макснет»?
— Колись склалася ситуація, в рамках якої директор навчив мене застосуванню критеріїв SMARTER. Я, у свою чергу, передав ці знання своїм співробітникам. Це дуже допомогло в різних ситуаціях. Я займаюся навчанням кожного нашого спеціаліста з обслуговування і продажів, а також допомагаю їм адаптуватися в компанії.
Нові напрямки розвитку компанії потребують від співробітників знань і навичок. Тому ми постійно навчаємося чомусь новому, і робота не обходиться без участі в конференціях, тренінгах та цікавих зустрічах. Такі заходи регулярно проводяться як зовнішніми спеціалістами, так і співробітниками компанії. Також у нас є корпоративні курси англійської мови, наприклад, мені вони допомогли отримати той рівень, який зараз можу використовувати для спілкування.
— Чи порекомендували б своїм друзям роботу в цій компанії?
— Однозначно так. Як приклад, моя жінка також працює в «Макснет» (посміхається).
— Що б Ви порадили людям, які планують працювати в «Макснет»?
— Перше — не боятися ставити запитання і дізнаватися щось нове. Потрібно проявляти ініціативу, без цього неможливе кар'єрне зростання. Дуже важливо поставити ціль і йти до неї будь-якими доступними шляхами. Головне, щоб ці цілі не шкодили іншим співробітникам і компанії в цілому.
— Чим Ви полюбляєте займатися у вільний час?
— Більшу частину витрачаю на виховання сина, прогулянки, часто їздимо в цікаві місця. Намагаюся прищеплювати сину щось нове і виховати його Людиною. Якщо є вільний час після цього — люблю рибалити. Іноді хочеться побути інтровертом, тому мені подобається риболовля десь у глушині, де не ловить телефон, де можна помилуватися природою, насолодитися тишею і свіжим повітрям.
Оцінити
5.0
Поділитися
Коментарі
0
Еще комментарии