0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Дмитро Білоконь: «Робота в «Макснет» дала можливість відкрити для себе нові горизонти»

Головна /

Блог

/

Дмитро Білоконь: «Робота в «Макснет» дала можливість відкрити для себе нові горизонти»

Дмитро Білоконь: «Робота в «Макснет» дала можливість відкрити для себе нові горизонти»

12.06.2019

Макснет

18224

У рамках проєкту «Макснет в обличчях» ми продовжуємо знайомити читачів нашого блогу зі співробітниками компанії. Сьогодні ми поговоримо з людиною, для якої робота в «Макснет» стала частиною нового життя. Йому вдалося не тільки освоїти нову професію, але й за три роки піднятися кар’єрними сходами від оператора сервісно-інформаційного центру до керівника одного з відділів компанії.

Як «Макснет» допоміг побудувати кар'єру, знайти себе і отримати впевненість у завтрашньому дні — читайте в інтерв’ю з керівником відділу по роботі з корпоративними клієнтами Дмитром Білоконем.

— Ви працюєте в «Макснет» вже більше чотирьох років. Розкажіть, яким був початок кар'єрного шляху в цій компанії.

— У 2015 році я прийшов у «Макснет», як кажуть, «з вулиці, за оголошенням». Тоді я тільки переїхав до Харкова і починав життя «з нуля». Мені хотілося спробувати себе в іншій сфері, і телекомунікації здалися мені достатньо цікавим напрямком.

Перша моя посада в «Макснет» — оператор в сервісно-інформаційному центрі (СІЦ). Але, чесно кажучи, я не очікував, що пропрацюю довго саме в цій компанії, так як на той момент розглядав роботу більше як «перевального пункту».

— Чим Ви займалися на попередньому місці роботи?

— До «Макснет» я працював у зовсім іншій сфері. У Харкові я не зміг знайти роботу за спеціальністю, так як у мене було недостатньо досвіду. Після переїзду у мене не було ані знайомих, ані зв'язків. Старт роботи в «Макснет» став моєю спробою знайти себе і перевернув моє життя з ніг на голову, в хорошому сенсі (посміхається).

— Чому тоді Ви вибрали «Макснет»?

— Я хотів спробувати себе саме в сфері телекомунікацій. До того як прийти працювати в «Макснет», я користувався послугами цієї компанії вже пів року. Мені все подобалося, особливо сподобався сам підхід до абонента. Мені запропонували акцію при підключенні, яка була дуже доречною, так як у мене тоді були фінансові труднощі. Ще мені сподобалось, як працював монтажник, який виконував підключення, після спілкування з ним у мене склалося дуже позитивне враження про саму компанію.

Я розглядав вакансії і в інших компаніях, але ця мені сподобалася найбільше, так як я був задоволений якістю послуг і знав, що це надійна організація, якій можна довіряти.

— Зараз Ви — керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами (В2В). Розкажіть, як Вам вдалося так стрімко піднятися кар’єрними сходами.

— Я став керівником не відразу. Близько 2 місяців я працював у СІЦ, а потім мені запропонували посаду адміністратора в центрі обслуговування абонентів (ЦОА). Адміністратором ЦОА я працював приблизно рік, за цей час набув багато корисних навичок і знань. Мені подобалася ця робота, але в якийсь момент я зрозумів, що вона доведена до автоматизму і вже не цікава мені.

У цей час у відділі В2В звільнилася посада «Спеціаліст з обслуговування абонентів». Мені запропонували перейти до цього відділу, і я із задоволенням погодився. Це було можливістю відкрити для себе новий горизонт.

Бізнес-абоненти — це завжди цікаві та нестандартні ситуації. Кожного дня я дізнавався щось нове і спілкувався з цікавими людьми, у яких був свій бізнес. Власне, це відбувається і до сьогодні.

Рік тому в нас відбулася реорганізація відділу, вона тривала близько шести місяців і впродовж цього часу відбувалися кадрові зміни. Раніше продажами займався один відділ, обслуговуванням — другий, а підключенням — третій. Рік тому всі ці функції по роботі з В2В абонентами став виконувати один відділ. Спочатку об'єдналися з продажами, на той момент я займався обслуговуванням самостійно. Пізніше в мене з'явився колега, а я став курирувати продажі та обслуговування. Через якийсь час відбулася ще одна модернізація — відділу додали функцію підключення. Це те, що на сьогоднішній день ми і робимо — повний цикл надання послуги: займаємося залученням абонентів, приймаємо заявки, виконуємо підключення та здійснюємо подальшу підтримку.

— Як думаєте, що сприяло Вашому кар’єрному зростанню?

— Думаю, навички комунікації, які мав на момент початку роботи тут. Спілкування з людьми давалося мені легко. Причому в ЦОА це була одна специфіка спілкування, більш приватна, а в В2В — зовсім інша. Критерії роботи з бізнес-абонентами виявилися більш близькими для мене.

— Пам’ятаєте, якою була компанія, коли Ви тільки починали працювати? Що змінилося за цей час?

— Розмір компанії. На моїх очах відбувався ріст і розвиток: з’являлися нові відділи і співробітники. Рік тому ми нарешті зібралися в один великий офіс, стало легше взаємодіяти, вирішувати питання.

Незмінними тут залишилися чуйність і товариськість співробітників, яку я помітив з першого дня роботи. У нас ніколи не залишають колег у біді, завжди допомагають і підказують у важкій ситуації. Це не залежить від статусу і посади співробітника. Ще в «Макснет» є підтримуюче середовище для розвитку тебе як особистості, також тут допомагають розкрити і реалізувати всі свої можливості.

— Чи змінилося Ваше життя після приходу в «Макснет»?

— Так, з початку роботи тут у мене народився син (посміхається, пауза). Маючи стабільну роботу, у мене з'явилася впевненість у завтрашньому дні. Ще у мене з'явилася фінансова можливість радувати своїх близьких.

— Що мотивує на роботу найбільше?

— По-перше, це оточення. У нас працюють люди, які завжди підтримують і надають допомогу. Також мотивують успішно завершені складні проєкти, особливо, якщо вони нестандартні. Найсильніша мотивація — коли отримуємо позитивний фідбек і новий абонент каже: «Мені все подобається, я задоволений вашою роботою».

— Який позитивний зворотній зв'язок отримуєте найчастіше?

— Часто чую про те, що ми надаємо більш якісні сервіси, ніж наші конкуренти. Співвідношення «ціна-якість» — найголовніший критерій, за яким нас обирають. Коли чую такі слова, я ще більше пишаюся, що працюю в цій компанії, так як ми, дійсно, круті (посміхається).

— Коли Ви займались обслуговуванням абонентів, скільки дзвінків за день доводилось обробляти?

— Зараз навантаження перерозподілене. Раніше у спокійний час приймав 20-30 дзвінків на день. Коли проводимо якісь роботи — близько 100 на день. Бувало таке, що заміняв інших співробітників, мій рекорд — коли у мене на столі було три телефони і ще мобільний (посміхається).

— Як зберігати внутрішню рівновагу, якщо з усіх боків атакують?

— Я спокійна людина за натурою. Якщо абонент дзвонить з метою виговоритися — я даю таку можливість. Потім я пускаю в хід навички ведення переговорів і свої знання, щоб максимально вичерпно відповісти абоненту і допомогти вирішити його питання.

— На даний момент, що Ви вважаєте найсильнішою стороною компанії?

— Це однозначно наша власна мережа, яка не знаходиться на аутсорсі, а обслуговується нашим персоналом. Її технічні характеристики дозволяють давати прямі швидкісні канали будь-якому абоненту в Харкові. Цим ми можемо похвалитися, такого немає в Харкові практично ні в кого. Іншими словами, ми можемо надавати більш якісну послугу за менших витрат для абонента.

— Як Ви можете описати співробітників компанії?

— Це порядні люди, які відповідально підходять до виконання своїх завдань. У кожного є свої цінності, кожен індивідуальний, але нас об'єднує загальна мета і місія компанії.

— Що Ви можете назвати своїм головним професійним досягненням за час роботи в «Макснет»?

— Я гадаю, це побудова відділу В2В у тому вигляді, в якому він зараз є, а також розвиток цього напрямку.

— Розкажіть детальніше про свій відділ. Наскільки складно ним керувати?

— За специфікою роботи мені доводиться спілкуватися як з менеджерами, які займаються продажами і обслуговуванням, так і з монтажниками, які виконують заявки. Таке різноспрямоване спілкування, з одного боку — непросте, але з іншого — і не занадто складне. Ми зібрали команду, в якій кожен знає, чим він займається, але може підстрахувати іншого.

Особисто для мене складним моментом є те, що за складом розуму я гуманітарій. Тому іноді глибоко вникнути в технічні аспекти буває проблематично. Базове розуміння механіки роботи мережі я отримав у рамках навчання в Корпоративному університеті «Макснет». Рік тому, коли до нашого відділу приєдналися монтажники, мені було необхідно розширити свої знання. Для мене дуже важливо, щоб я був підкований у технічних питаннях, так як іноді потрібно допомогти порадою або прийняти якесь рішення. Я не «технар», тому розуміння деяких моментів часом дається мені складно, але у нас завжди є з ким порадитися з тих чи інших питань.

— Які нові навички Ви отримали за час роботи в «Макснет»?

— Перш за все, навички організації та управління. Тепер я розумію, як об'єднати людей навколо єдиної мети і завдання. Іноді це непросто, не завжди буває все гладко, думки можуть розходитися, хтось може не підтримувати ту чи іншу пропозицію... Але мені вдається знаходити рішення для таких ситуацій. І допомагають в цьому саме навички ефективних комунікацій, які я намагаюсь постійно розвивати.

Також у «Макснет» я прокачав навичку бізнес-переговорів, зокрема, у випадках складних і конфліктних ситуацій.

— Поділіться Вашими професійними планами.

— Перш за все прагнемо автоматизувати роботу нашого відділу, хочемо піти від паперу і рутини в роботі. Хотілося б витрачати мінімум часу на звіти і максимум — на діяльність. Планую вибудувати всі процеси у відділі так, щоб він без збоїв працював як єдиний механізм. Шляхи досягнення цієї мети — навчання для персоналу і розширення штату. Будемо прокачувати ефективність і перебудовувати логістику.

— Є щось, чому Ви навчили колег за час роботи в «Макснет»?

— Колись склалася ситуація, в рамках якої директор навчив мене застосуванню критеріїв SMARTER. Я, у свою чергу, передав ці знання своїм співробітникам. Це дуже допомогло в різних ситуаціях. Я займаюся навчанням кожного нашого спеціаліста з обслуговування і продажів, а також допомагаю їм адаптуватися в компанії.

Нові напрямки розвитку компанії потребують від співробітників знань і навичок. Тому ми постійно навчаємося чомусь новому, і робота не обходиться без участі в конференціях, тренінгах та цікавих зустрічах. Такі заходи регулярно проводяться як зовнішніми спеціалістами, так і співробітниками компанії. Також у нас є корпоративні курси англійської мови, наприклад, мені вони допомогли отримати той рівень, який зараз можу використовувати для спілкування.

— Чи порекомендували б своїм друзям роботу в цій компанії?

— Однозначно так. Як приклад, моя жінка також працює в «Макснет» (посміхається).

— Що б Ви порадили людям, які планують працювати в «Макснет»?

— Перше — не боятися ставити запитання і дізнаватися щось нове. Потрібно проявляти ініціативу, без цього неможливе кар'єрне зростання. Дуже важливо поставити ціль і йти до неї будь-якими доступними шляхами. Головне, щоб ці цілі не шкодили іншим співробітникам і компанії в цілому.

— Чим Ви полюбляєте займатися у вільний час?

— Більшу частину витрачаю на виховання сина, прогулянки, часто їздимо в цікаві місця. Намагаюся прищеплювати сину щось нове і виховати його Людиною. Якщо є вільний час після цього — люблю рибалити. Іноді хочеться побути інтровертом, тому мені подобається риболовля десь у глушині, де не ловить телефон, де можна помилуватися природою, насолодитися тишею і свіжим повітрям.

Коментарі

0

Еще комментарии