Первинна діагностика відсутності інтернету

Назад до списку

Перед тим, як звертатися в сервісно-інформаційний центр для усунення проблеми, рекомендуємо виконати кілька дій, які допоможуть заощадити Ваш час.

  1. Перевірте баланс рахунку (якщо негативний, то необхідно поповнити рахунок).
  2. Перевірте, чи на всіх пристроях відсутній інтернет одночасно.
  3. Якщо несправність присутня тільки на певних пристроях, при цьому на інших є Інтернет, необхідно шукати причину саме у Вашому обладнанні:
    • перезавантажте пристрій;
    • вимкніть і ввімкніть мережевий кабель (якщо пристрій підключено не по Wi-Fi).

! Якщо самостійно не вдається усунути неполадку, зверніться до фахівця сервісно-інформаційного центру за тел. (057) 720-9-720 або 0-800-31-0-800.  Ми будемо намагатися вирішити проблему в телефонному режимі.

Назад до списку