Як самостійно відновити з’єднання?

Назад до списку

Підключення через роутер:

  1. Перевірте індикатор на роутері , що відповідає за доступ в інтернет (найчастіше це значок у вигляді планети);
  2. Вимкніть електроживлення роутера на 10-15 секунд. Потім увімкніть. Якщо роутер з яких-небудь причин «завис», то подібна дія усуне неполадку.
  3. Вимкніть WAN-кабель від роутера на 10-15 секунд, перш ніж повторно підключити.
  4. Переконайтеся, що кабель, який йде до роутера від нашого комутатора, підключений до необхідного роз’єму (він називається WAN / Internet / I-net, і, найчастіше, відрізняється від інших роз’ємів за кольором).

Підключення безпосередньо кабелем до ПК або ноутбуку:

Перевірте індикатор з’єднання з мережею в нижній правій частині монітора.

  1. Якщо на ньому відображається червоний хрест – відсутній електричний сигнал до мережевої карти. У цьому випадку спочатку потрібно дізнатися, чи кабель підключено до ПК. Якщо він підключений, необхідно перевірити цілісність кабелю в квартирі. Можливо є пошкодження.
  2. Якщо на індикаторі горить жовтий трикутник, це ознака некоректної роботи мережевої карти або ПК не отримує потрібні мережеві параметри.

Шляхи вирішення: перезавантаження ПК і повторне підключення кабелю. Якщо є можливість, потрібно перевірити, які налаштування отримує мережева карта:

Пуск – Панель управління – Мережа та Інтернет – Центр управління мережами і загальним доступом – Зміна параметрів адаптера – Невизначена мережа (права клавіша миші) – Стан – Відомості.

Якщо обладнання отримує мережеві параметри згідно з тими, які дає оператор (IP-адреса, маска підмережі, шлюз і ДНС сервера), потрібно шукати іншу причину неполадки.

Якщо IP = 169.254 …… – це означає, що Ваше обладнання не отримує налаштування й їх треба прописати власноруч.

Якщо самостійно не вдається усунути неполадку, зверніться до фахівця сервісно-інформаційного центру за тел. (057) 720-9-720 или 0-800-31-0-800. Ми будемо намагатися вирішити проблему в телефонному режимі.

Назад до списку