Як призупинити послуги?

Назад до списку

Максимальний сумарний термін, на який можна призупинити послуги в календарному році, становить 6 місяців. Мінімальний строк приизупинення – 1 місяць.

На період призупинення не проводиться нарахування абонентської плати і не здійснюється надання послуги. Абонплата знімається тільки за оренду і розстрочку обладнання.

Послуга включається автоматично в терміни, зазначені в заяві. Якщо Вам потрібно підключити послугу раніше зазначеного в заяві строку, зверніться в сервісно-інформаційний центр компанії.

Для призупинення послуг на 1-3 місяці необхідно:

  1. Написати нашим фахівцям у чат на сайтіМессенджер або Телеграм.
  2. Написати листа на пошту abonotdel@maxnet.ua, приклавши заяву і копію першої сторінки паспорта власника договору.
  3. Звернутися в сервісно-інформаційний центр будь-яким зручним чином.

У разі, якщо необхідно призупинити послуги на термін 3-6 місяців, зверніться особисто в центр обслуговування абонентів із паспортом і напишіть заяву з зазначенням причини тривалого призупинення послуги.

Назад до списку