Оновлення Travel Channel

sni
SCRIPPSNETWORKS УРОЧИСТО ПРЕДСТАВЛЯЄ ОНОВЛЕНУ МІЖНАРОДНУ ВЕРСІЮ TRAVELCHANNEL
Нове оформлення, нове програмне наповнення, нова мережа мовлення

ЛОНДОН, «25» березня 2013 р.
Представники телеканалу Travel Channel, найбільшого міжнародного каналу про подорожі, що належить компанії Scripps Networks Interactive, оповістили про, мабуть, найбільш радикальне оновлення оформлення телеканалу за весь час його існування.

Команди телеканалів Travel Channel US та Travel Channel International провели спільну роботу по створенню нового логотипу та іміджу телеканалу та створили єдиний глобальний бренд, який має всі шанси стати кращим розважальним брендом про подорожі.

Зміни торкнуться також програмного наповнення та мережі мовлення телеканалу, зокрема, вона поповниться прем’єрами шістьох нових жанрів з основної бібліотеки контенту Scripps, яка не перестає дивувати та розважати міжнародну аудиторію.

Одним з найважніших етапів оновлення є добавлення чотирьохсот годин цілковито нового контенту, розбитих на шість нових жанрів – досвід мандрування, документальні фільми про мандри, стиль життя, кулінарія, розкішні мандри та жага до мандрування. В березні та квітні 2013 р. глядачам Travel Channel будуть представлені наступні прем’єри: «Екскурсія по Серединній імперії» (10 квітня о 20:00 та 20:30), «Світ жінки» (06 травня о 19:00), «Готель. Місія нездійсненна – після Ентоні» (22 квітня о 20:00), «Карибська куховарська книга Джонатана Фанга» (23 квітня о 21:00), «Подорожуй як Президент» (15 травня о 19:00) та «Найкращі в світі подорожі на мотоциклі: Росія» (27 березня о 20:00)