Перед тим, як звертатися в сервісно-інформаційний центр для усунення проблеми, рекомендуємо виконати кілька дій, які допоможуть заощадити Ваш час.
- Перевірте баланс рахунку (якщо негативний, то необхідно поповнити рахунок).
- Перевірте, чи на всіх пристроях відсутній інтернет одночасно.
- Якщо несправність присутня тільки на певних пристроях, при цьому на інших є Інтернет, необхідно шукати причину саме у Вашому обладнанні:
- перезавантажте пристрій;
- вимкніть і ввімкніть мережевий кабель (якщо пристрій підключено не по Wi-Fi).
! Якщо самостійно не вдається усунути неполадку, зверніться до фахівця сервісно-інформаційного центру за тел. (057) 720-9-720 або 0-800-31-0-800. Ми будемо намагатися вирішити проблему в телефонному режимі.