Правила надання послуг на період карантину

MAXNET-Quarantine-News-Ua

Шановні абоненти!

Наша компанія продовжує роботу в умовах карантину для забезпечення абонентів телекомунікаційними послугами.

Як ми зазначали раніше (https://maxnet.ua/2020/03/1122-uk), наші співробітники були забезпечені засобами індивідуального захисту. Також, щоб не ставити під загрозу здоров’я спеціалістів та абонентів, ми розробили звід правил, яких повинні дотримуватися майстри й абоненти під час виконання монтажних і ремонтних робіт.

Якщо ви плануєте підключитися до послуг «Макснет» або викликати майстра для виконання ремонтних робіт, просимо ознайомитися з рекомендаціями, дотримуватися їх і ставитися до всіх тимчасових нововведень з розумінням.

  • Всі роботи з усунення несправностей, які можна виконати віддалено, наші фахівці проводять у телефонному режимі. Якщо у вас виникли труднощі з використанням послуг, залишайте заявку, ми обов’язково зв’яжемося з вами, надамо консультацію та допомогу.
  • Якщо у вас погіршилося самопочуття або з’явилися симптоми ГРВІ, просимо відмовитися від виклику фахівця. Будь ласка, поставтеся до цього пункту серйозно, щоб не наражати на небезпеку здоров’я майстра й інших абонентів.
  • Незначні скарги / несправності та роботи косметичного характеру в межах квартири, які не мають істотного впливу на працездатність послуг «Інтернет» / «ТБ» (і не можуть бути оброблені у телефонному режимі), ми просимо відкласти до завершення карантину.

Якщо до вас прийшов майстер, будь ласка, дотримуйтесь правил виконання монтажних і ремонтних робіт на території абонента:

  • Напередодні візиту майстра абоненту необхідно провітрити приміщення, де будуть виконуватися роботи.
  • У приміщенні, де виконуються роботи, крім майстра, може перебувати не більше однієї людини.
  • Абонент зобов’язаний дотримуватися дистанції 2 метри від майстра.
  • Майстер може відмовитися виконувати роботи, якщо в квартирі / в будинку будуть знаходитися особи з ознаками ГРВІ.
  • Абонент обов’язково повинен вдягнути маску, в іншому випадку, майстер може відмовитися від виконання робіт.
  • Якщо майстер не використовує ЗІЗ (рукавички, маску / респіратор) при виконанні робіт, абонент має право вимагати перенести заявку.

Також, з метою мінімізації знаходження майстра в квартирі абонента:

  • Налаштування роутера і ТБ-обладнання абонента проводиться в телефонному режимі, у тих випадках, коли це можливо.
  • Акти виконаних робіт і фотографії необхідних для підключення документів відправляються на пошту / у виділений Телеграм-канал.
  • Ми попередньо налаштовуємо обладнання, яке замовляє абонент. Підключення роутера, тюнера, кабелю, CAM-модуля або картки активації до обладнання рекомендується виконати абоненту самостійно під керівництвом майстра (віддалено). Якщо таким чином підключити пристрій не вдасться, майстер може прийняти рішення увійти в приміщення і встановити обладнання.

Ми просимо вас ставитися до тимчасових нововведень з розумінням, адже вони допоможуть забезпечити захист не тільки нашим фахівцям, але і вам.

Залишайтеся вдома і будьте здорові!

Правила надання послуг на період карантину 01.04.2020 / PDF

З повагою, команда «Макснет»